פרטי התלונה

תלונות דניר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת ארון פגום-לא נותנים שרות ולא מחליפים נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שלמה בן-יוסף 1 צ'ק פוסט חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי 2005 קנינו ארון בגדים מעץ מלא, המוכר היה מאד נחמד במעמד הקניה אבל לאחר ששלמנו את מלוא הסכום קבלנו את הארון ובשתי הדלתות שלו יש פגמים בולטים לעין, כולל חור בצד הארון, המגירות לא נפתחות ונסגרות כמו שצריך. לאחר פניות רבות לסניף החברה בצ'ק פוסט ומכתב שנשלח לבעל החברה-ללא מענה! לא קבלנו שרות, פשוט מתעלמים מאתנו, לא נותנים שרות. היחס שכבר קבלנו היה מזלזל,, מתנשא. לא החזירו טלפונים, וכבר חצי שנה שאין טיפול של החברה במקרה.
+כספי סוג הנזק :
החלפת הדלתות הפגומות ותיקון המגירות. פתרון נדרש :

דניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה