פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ויצירת מצג שווא בעת חידוש מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי במועדון גרייט שייפ בכפ"ס.
את המנוי הראשון עשיתי עוד פני שנפתח המועדון במחיר "מייסדים", התאמנתי שם שנה, ונהגתי לפקוד את המקום כמעט כל יום במשך השנה.
כאשר הגיעה תקופת סיום המנוי לקבוצת "המייסדים" פנו אלי ממחלקת המכירות בהצעה לחידוש מנוי במחיר אטרקטיבי, ואף הציעו מתנה.
תנאי המנוי היו לשנתיים עם נקודת יציאה לשנה, כאשר הסברתי שאני סטודנט המתחיל שנה ראשונה ויש חשש שלא אצליח למצוא זמן להתאמן הבטיחה לי נציגת המכירות חד משמעית שבמקרה כזה היא תוכל למכור את המנוי שלי בחמש דקות מכיוון שמכירו נמוך ב50 שקלים לחודש ממנוי רגיל.
הודעה זו הניחה את דעתי ולכן חידשתי את המנוי.
לאחר חודשיים לערך התחיל הלחץ בלימודים, פניתי למועדון הכושר במטרה לממש את ההבטחה שניתנה לי, נאמר לי בתגובה שהנציגה אינה עובדת יותר במועדון ושמדיניות המועדון אינה מאפשרת מכירה של מנוי דרך המועדון.
יש לציין שבעקבות השימוש המתמיד שלי במועדון במשך השנה הראשונה הכרתי את כל עובדי המקום והיחסים בינינו היו מעולים.
אך למרות זאת כאשר הסברתי שהבעיה נובעת לא מחובר רצון להתאמן בהווה או בעתיד במועדון אלא נובעת מחוסר זמן מוחלט נתקלתי במשפטים אטומים ובחומת נהלים יבשים - ההיפך ממש שהוצג לי בעת החידוש(שם ישבו איתי לאחר אימון בחוץ על סיגריה תוך הבעת יחס אישי מאין כמוהו)
האפשרות היחידה הסבירו לי במועדון היא להקפיא את המנוי לתקופה של חודש וחצי (וכך עשיתי) ולאחר מכן אין מנוס מלהמשיך ולשלם את המנוי.
וכך, למעט החודש הראשון של המנוי בו פקדתי את המועדון יום ביומו לא מימשתי את המנוי בעצם אך יחד עם זאת המשכתי לשלם 210 שקלים בכל חודש.
האם אתם חושבים שזה ראוי? האם לא מגיע לי כזפי חזרה? האם דבריה של הנציגה אשר שירתו את אינטרס המועדון מחייבים את המועדון? האין אחריות מסויימת למועדון באשר לפעולות הנציגה ובאשר לכיסו או רווחתו של מנוי ותיק?

יש לציין שאת הלבטים באשר לחידוש הצגתי בעת השיחה על החידוש, וכן, ברגע שידעתי שיבצר ממני להמשיך ולהנות ממנו פניתי למועדון בבקשה לפתור את המצב, לא התמהמהתי, ולא הודעתי על הנושא בדיעבד, הכי מתסכל זה שראיתי בהם חברים וכך גם פעלתי והתנהגתי בהתאם, לא דחיתי החלטות ולא העלמתי לבטים, וכאשר הייתי זקוק שהם יתנהגו אלי כחברים חזרה קיבלתי יחס של נהלים קרים ותו לא...
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של כספי המנוי, למעט התקופה בה נוצל המנוי פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה