פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוחה - לא מאפשרים להפסיק מנוי למרות סיבה רפואיתb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-7 חודשים עשיתי לעצמי מנוי לסניף החדש בקניון רחובות. נהניתי מאד ולאחר חודש עשיתי מנוי גם לבתי.
מאז, קרו לנו כמה מקרים לא נעימים במשפחה כמו שוד שעברנו בסיציליה, סגירת החברה עימה עבדתי, אופיר בתי התגייסה לצבא ושובצה רחוק מהבית ועוד...
אירועים אלו השפיעו עלינו קשה ולמעשה אני כמעט והפסקתי לחלוטין לעבוד ומצבנו הכלכלי התדרדר.

עקב כל אלה, פניתי ב- 29/3/2007 למיכל, מנהלת לקוחות בסניף רחובות בבקשה להפסיק את שני המנויים עקב המצב הכספי הקשה –
ביקשתי שהנהלת הרשת תבין שבמצב הנוכחי אני זקוקה לכל שקל ע"מ להתקיים, ומנוי לחדר כושר הינו מותרות.

כשמיכל חזרה אלי, הופתעתי לגלות את האטימות וחוסר ההבנה שהפגינה ההנהלה (חיה?!) – שהבהירה כי הם מעדיפים להמשיך ו"למצוץ" את המנוי החודשי מאדם שאינו עובד גם אם זה אומר שהוא לא יוכל לקנות תרופות או ללכת למכולת!!!

לאחר שהבעתי מחאתי, מיכל חזרה ואישרה את הפסקת המנוי שלי - אך לא את המנוי של בתי (היא אמרה שאוכל למכור אותו באינטרנט), מאחר ואין לה סיבה מוצדקת וכי חוק חדרי הכושר שהצגתי בפניה מתייחס רק לבעיות רפואיות.

באותו זמן, בצבא, הובהר כי לבתי בעיה בכף הרגל, בגינה קיבלה "פטור" מנעליים צבאיות והקלות באימונים. ע"ס פטור זה נתן לנו רופא המשפחה אישור רפואי אותו העבירה בתי לס'מ' סניף גרייטשייפ רחובות בשם און כשהיא מבקשת להפסיק את המנוי לאלתר.

און התקשר אליה תוך חצי שעה וטען כי האישור הרפואי אינו תקף מאחר ואינו מאורתופד אלא מרופא פנימי.

בתי הסבירה לו כי הינה חיילת ולכן אינה זכאית לשירות רפואי בקופ"ח והאישור הרפואי היחיד שהיא יכולה להביא הוא מרופא המשפחה וזה מה שהביאה.

און אמר שזה לא מעניין אותו וללא אישור מאורתופד לא יוכל להפסיק המנוי.

האם כך רשת גרייטשייפ נותנת שירות? האם היחס האדיב ללקוח מפסיק אצלם כאשר הוא יורד מנכסיו או חלילה חולה?

לידיעתכם –

אישור רפואי חתום - תקף עם כל חתימת רופא משפחה/כללי ואין לאף אחד זכות לחדור לפרטיות המנוי ולדרוש ממנו חתימת רופא מומחה (מה גם שבמקרה הזה, עקב היות בתי חיילת - מדובר ברופא פרטי שיעלה סכום כסף לא מבוטל).
חוק יסוד האדם מגן על פרטיותו והחלטתו החופשית של האדם ואמצעי הכפייה שהם מפעילים פוגעים בעיקרי חוק זה פגיעה גסה.
עד היום טרם בוצעה פנייה מצד סניף רחובות לחברת האשראי "ויזה לאומי" לביטול העסקה הראשונה שלי – וזאת בניגוד לאישור שקיבלתי בע"פ ממיכל בסניף. כלומר, הם פועלים ברמייה להמשיך ולגבות את עלות המנוי החודשי מחשבוני גם עבור חודש מאי!
עם פנייתי לשירות הלקוחות של לאומי ויזה – הם טענו כי בסניף אמרו להם כי גם ביטול העסקה שלי לא אושר וכי גם עלי להמציא אישור רפואי... האין סוף לתחבולות ולשקרים?


ואני שואלת – למה?
מה ייתן להם לקשור לקוח שאינו יכול/ רוצה/ מסוגל להתעמל או לשלם?
מדוע הם רוצים (ויכולים) להמשיך לקחת את כספי מדי חודש בחודשו - לשווא?

האם רשת גרייט-שייפ ויתרה על ערכי יסוד של אנושיות, התחשבות ועזרה הדדית?

אינני מבקשת מהם תרומה או כסף – אני רק דורשת שיפסיקו לגזול ממני את כספי.

בלית ברירה – אוציא את השקל האחרון שלי על תביעה בבית המשפט שיוציא את הצדק לאור ויחזיר לי את כספי כולל הצמדה ועגמת נפש.

אשמח לכל עזרה מול הנהלת רשת גרייטשייפ האטומה.

י.ע.
רמות מאיר

כספי סוג הנזק :
הפסקת מנוי פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה