פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת מאי ניגשתי לסניף לבטל את המנוי, מילאתי טופס ונאמר לי שמישהו יחזור אליי. לאחר שבוע התקשרתי ואמרו לי שהתהליך לוקח בין שבוע ל-10 ימים דבר שלעצמו נראה לי תמוה, למה זה צריך לקחת 10 ימים. לאחר שבוע שוב התקשרתי ונאמר לי שניסו ליצור איתי קשר ב-14.5.07 ולא הצליחו וגם אין תא קולי להשארת הודעות. שוב טעות, יש לי תא קולי וגם לא היו לי שיחות שלא נענו. ביקשתי לדבר עם האחראי ואמרו לי שהיא בפגישה ושהיא תחזור אליי. כל נסיונותיי לדבר עם עירית המנהלת נענו ב"היא בישיבה, יש לה את הפרטים שלך, היא תחזור אלייך". לאחר שסוף סוף נאותה לחזור אליי היא בדקה במחשב (וזה לוקח שבוע עד 10 ימים) ואמרה לי שביום שהגשתי את הבקשה לביטול עברתי את מועד נק' היציאה בשלושה שבועות. מיותר לציין שזה שבקושי הגעתי לחד"כ בחודשים האחרונים מסיבות כאלה ואחרות נעלם מעיניה. ואז היא אמרה לי שמכיוון שחתמתי איתם על חוזה ופספסתי את נק' היציאה היא לא יכולה לבטל לי את המנוי. ההצעה שהיא הציעה לי היא להקפיא לי את המנוי לחודש ובמהלך החודש הזה לנסות למצוא מנוי אחר שיקנה את המנוי שלי, דבר שהוא קצת בעייתי מכיוון שהמנוי שלי הוא מנוי לילה החל מהשעה 21:00. לא נתקלתי בכזו אטימות וקטנוניות כבר הרבה זמן ואני לא חושבת שאני צריכה לפרט את הסיבות שלי לביטול המנוי בפני גב' עירית. במקום לעזור היא גורמת לי להיות ממורמרת ולעשות יחסי ציבור גרועים למועדון וכשאהיה מוכנה ואוכל לחזור להתאמן שוב, בטוח שלא אעשה מנוי באף סניף של הרשת הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה