פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת רכישת מנוי "יד שניה" שלא כדין ושלא על פי הנוהג והנהלים הרגילים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון אבנת- הקניון הגדול פ"ת כתובת:
פתח-תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החלטתי לרכוש מנוי לשייפ מבחורה בשם אורית, אשר נאלצה לעבור דירה לדרום, והיתה מוכנה למכור לי לתקופה קצרה ממה שהמכון מוכן ובעלות נמוכה יותר. על מנת לוודא את כדאיות העיסקה התקשרתי למכון לברר מחירים, הבחורה בשם עדי במעון אמרה לי לבוא אליהם לסניף ואז נדבר על מחירים. השארתי לעדי רק את שמי הפרטי והטלפון הנייד שלי. הגעתי אליה עם חברתי, קיבלתי הצעת מחיר ועשיתי סיור בסניף.
לא מילאתי ולא נתבקשתי למלא כל שאלון ו/או פרטים. אחרי מספר ימים הגעתי עם אורית לבצע רכישה והעברת בעלות של המנוי, עדי ראתה אותי ואסרה עליי לרכוש שלא דרך הסניף ישירות בעלות גבוהה בהרבה ובהתחייבות לשנתיים. כשטענו שיש את הפרטים שלי אצלהם משמע מיליתי טופס , ביקשתי לראות את הטופס וכמובן שלא היה בידיהם דבר חוץ משיחת הטלפון שעדי דאגה להקלי דבמחשב "כראיה" בלתי כבילה להיותי "לקוחה" שלה. הואיל וראו שחברתי רכשה כבר מנוי יד שניה וכי לא תהיה לי ברירה אלא להיצטרף לחדר הכושר אזיי ראו בי כטרף קל וודאי ואמרו שעכשיו אני "פסולת" רכישת מנוי יד שניה למשך 3 חדשים.
מעבר לעובדות היבשות זכינו ליחס מכפיש, הרמת קול, התנשאות וחוסר כבוד מינימלי ללקוח חדש בייחוד ממנהלת הסניף העונה לשם זוהר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בשווי ההפרש שבין המנוי יד שניה לבין זה שנאלצתי לרכוש ו/או ביטול המנוי ואיפשור לרכוש מנוי יד שניה. פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה