|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון אורות אור עקיבא |
כתובת: |
קניון אורות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
המכון כושר חדש. נרשמתי למכון רק לאחר ששלחו לי את מערכת השיעורים.
מנהלת המכון דאז עינבל, שלחה לי במייל את מערכת השיעורים ורק לאחר שבדקתי שהשעורים מתאימים לי בזמנים נרשמתי.
עלי לציין שהמכון נמצא באזור העבודה שלי ולא באזור מגורי.
מערכת השיעורים השתנתה ומשתנה כל הזמן והביאה אותי למצב שאני לא יכולה להגיע לשיעורים שהתכוונתי להשתתף בהם.
שיעור שהיה מתוכנן להיות בשבע בבוקר בוטל(לפני העבודה) וכן שעורים אחרים .
פעם האחרונה שהייתי במכון היתה ב 14/9/08 בשעור ב 18:00 שגם הוא בוטל.
המכון לא נמצא באזור מגורי.
בקשתי לעזוב מסיבות אילו ונאמר לי שאוכל לעזור רק אם אמכור את המנוי.
אני מנסה למכור את המנוי מזה חודש ללא הצלחה.
אני מכירה שני מקרים שנתנו למינויים לעזוב את המכון.
אני עובדת ואמא ל 4 - ילדים .
שילמתי 210 ₪ לחודש . המנוי שלי התחיל ב 1/8/08. מגיע לי החזר על 10.5 חודשים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גרייט שייפ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|