פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניצול מנוי עקב בעייה רפואית-שליחת מכתב למכון ואי קבלת מענה. נושא התלונה:
אידל לאה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה 4.1.06 שלחתי מכתב למכון הכושר הנדון-נוסח המכתב מצ"ב.
עד היום 1.2.06 לא נעניתי. אני חושבת שמן הראוי למכון כושר יוקרתי מעין זה שמנסה לטפח את לקוחותיו ולהעניק שרות איכותי, לתת מענה והתייחסות מינימלית לפניית לקוח בכתב. ראוי לתת מענה אם לשלילה ואם לחיוב ולכבד את הלקוח. והרי נוסח המכתב:
בהמשך לשיחתי מול מנהלת משרות הלקוחות לפני כחודש, ברצוני להביא לידיעתכם שאכזבתי מהשרות אותו קיבלתי גדולה.

הצטרפתי כמנוייה למכון הכושר בהרשמה המוקדמת בחודש אפריל 2004 עוד לפני שהמכון נבנה.

המנוי נכנס לתוקף החל מסוף חודש ספטמבר 2004 לתקופה בת 12 חדשים.

החל מחודש מאי 2005 לצערי מצבי הגופני היה בכי רע ולא יכולתי להמשיך ולממש את המנוי .

לצערי עקב אי וודאות לגבי מצב בריאותי והגורמים לו לא טרחתי לגשת למכון הכושר ולבצע הקפאת השירות. אני יודעת כי כאן שגיתי אולם לצערי הייתי מוטרדת מכדי לחשוב על כך.

בסופו של דבר אובחן הגורם למצב הבריאותי הירוד כמחלת הנשיקה ממנה סבלתי כ 6 חודשים .

בפנייתי אליכם ביקשתי להתחשב במצב זה למרות שהנוהל אומר אחרת ולאפשר לי מימוש המנוי לתקופה נוספת למרות שתוקפו פג.

בקשתי נענתה בשלילה על הסף.

בפנייתי זו אני מבקשת להפעיל שיקול דעת נוסף , הרי שילמתי ממיטב כספי עבור המנוי וניתן לנסות ללכת לקראתי ולצאת מהמסגרת של חוקים, כללים ונוהלים.

אשמח אם תוכלו לאשר אפשרות מימוש המנוי אפילו לתקופה קצרה יותר מתוך רוח של פשרה ומחווה שירותית..

אדגיש כי בימים אלו אבצע רישום לבעלי כמנוי חדש והייתי רוצה להישאר לקוחה מרוצה כפי שהייתי בתקופת השימוש במנוי וניצולו.

מצ"ב למכתבי זה אישור רפואי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה למכתבי אליהם והפעלת שיקול דעת נוסף לפני מענה פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה