פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לבטל את המנוי של בתי בתחילת החודש. התקשרתי לסניף והם מסרו לי שאני חייבת להגיע פיזית לסניף כדי למלא פרטים. למרות שניסיתי להסביר להם שאנחנו במאה ה-21 ואפשר לשלוח פקס, מייל, מכתב חתום סרוק וכו' הם התעקשו.
לאחר כשבוע הגעתי לסניף ומלאתי את הטופס. נאמר לי כי מנהלת שירות הלקוחות תיצור עימי קשר.
כמובן שלא קרה שום דבר.
התקשרתי לסניף וביקשתי את הטלפון של ההנהלה וסירבו לתת לי. רק לאחר ויכוח וה תעקשות מצידי קיבלתי מספר טלפון. .הטלפון מוביל לתא קולי שצריך להשאיר הודעה.
הפלא ופלא גם אחרי השארת ההודעה לא חזרו אלי.
שלחתי מכתב רשום עם הודעה על ביטול המנוי, אולי עכשיו מישהו יחזור אלי.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי, זיכוי עבור החודשים שנותרו פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה