פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית בקשה להקפאת מנויי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אפקה כתובת:
אפקה סניף חברה:
תיאור הבעיה:



הנדון: בקשה להארכת מנויי כבוד בחודשיים.

שלום רב ,

שמי יהודה אשש ת.ז. 032778326 הננני מנוי כבוד בגרייט שייפ אפקה החל מתאריך 28.3 .
המנוי בו זכיתי במבצע הינו לחצי שנה.

לצערי בתאריך 3.6 (לאחר חודשיים בהם התאמנתי ונהנתי מכל רגע ) מסיבות פרטיות שאינן תלויות בי לא יכולתי להגיע לחדר הכושר במשך חודשיים.

במהלך חודשיים אלה צוות גרייט שייפ אפקה התקשרו אליי מספר פעמים ועל אף בקשות ותחנונים מצדי להקפאת המנוי התברר לי ש: "מנוי כבוד אינו זכאי להקפאת המנוי" - כנראה שאתם טובים רק בסיסמאות.
על אף שציינתי שאיני יכול להתאמן צוות אפקה נשאר אטום וחסר התחשבות ומנע את הקפאת המנוי.
בשבוע האחרון חזרתי להתאמן אך לצערי גיליתי שהחודשיים שבהם לא הייתי בחדר בכושר: 3.6 – 4.8 ייחשבו לי ומנויי יסתיים ב 27.9 .

אבקש להאריך לי את מנויי ה"כבוד" בחודשיים נוספים.
חבל שאסתובב עם תחושת מרירות ובמקום לקוח מרוצה שימליץ על חדר בכושר ויחזור להתאמן תקבלו שגריר מורעל שבכל הזדמנות מספר על האטימות של חדר הכושר – גרייט שייפ.
בברכה ,
יהודה אשש
יוסף זריצקי – רמת אביב
0505300530
העתק: עו"ד ירון תורג'מן.
עלבון סוג הנזק :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה