|
|
|
|
|
|
הדפסה לא ברורה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי אטלס כבישים של 'מפה' שחלקו אינו מודפס בצוררה ברורה.ברור וידוע שאטלס כבישים נצרך לדיוק וחדות הדפסה מירבית על מנת לשמש את מטרתו כראוי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מפה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורית דרור - רכזת שיוו |
שם ותפקיד: |
מתיאור התלונה אין אפשרות לדעת למה התכוון הלקוח באומרו "אינו מודפס בצורה ברורה". אנו ניצור קשר עם הלקוח ב-48 השעות הקרובות, נברר את מהות הבעיה ונפתור אותה לשביעות רצונו המלאה. |
תגובה: |
במידה והבעיה הינה בעיית דפוס - יוחלף האטלס מיידית וללא עלות. כל בעיה אחרת תטופל בהתאם לאופיה. |
פתרון: |
|
|
|