פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מיכנסיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבן שלי בן 18 קנה מכנס בחנות בקניון רחובות מכספו ב20/6/14.מכנס בצבע בהיר.למיכנס מראה של stone wash ובשל כך נוצרה הצטברות של צבע באזור הברך שנראה כמו לכלוך.
אני ראיתי את המכנס שהבן שלי הוציא מהשקית ב 23/6/14 ושמתי לב לכתמים. נגשתי לחנות ע"מ להחליף את המכנס ונתקלתי במנהלת חנות שהודיעה לי ללא היסוס שזה לא אפשרי כי היא לא תוכל למכור את המכנס למישהו אחר,ולא היה לה איכפת שאני קניתי ממנה מוצר שלדעת שתינו פגום.
התחושה שלי באותו הרגע היה שזאת המדיניות של החברה ולא החלטה של המוכרת.
התחושה שלי היתה של חוסר אונים, של חוסר צדק,ושאתם פשוט גונבים את הכסף שהבן שלי עבד קשה כדי להרוויח אותו.
כבר נתקלתי בהתנהלות כזאת לפני 3 שנים שלא החלפתם לי מעיל שנקנה ב 450 שקל שמצאתי קרע בשרוול וגם אז התחושות שתארתי קודם ליוו אותי.
אני לא מבינה איך אתם מסוגלים לעשות זאת.ברוב החנויות כשבאים עם הקבלה אין בעיה להחליף מוצר בעיקר אם הוא פגום.
אתם חייבים לספוג את הכשלים שלכם ולא לגנוב את הכסף מהלקוחות ע"מ לכסות על המוצרים הפגומים שלכם. ולדעתי אם תמשיכו בכך לא תראו ברכה כי אין ברכה בכסף גנוב ובכסף שקבלתם ללא מתן תמורה עבורו.
ועוד דבר נורא שאתם עושים זה לחנך את מנהלי החנויות להיות אנשים רעים שמה שחשוב להם זה למכור ולהרוויח עבורכם ע"ח אנשים תמימים שמוכנים לשלם במיטב כספם עבור המוצרים שלכם.
כספי+זמן מבוזבז סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
סימה עטרי -אחראית מוקד שרות לקוחות שם ותפקיד:
בתאריך.25.06 בעקבות פנייתכם אלינו שוחחנו עם הלקוחה וביקשנו

ממנה להעביר את הפריט לבדיקה חוזרת

יש לציין כי עד כה הלקוחה לא מסרה את הפריט לבדיקה.

עם מסירת הפריט ע"י הלקוחה ובדיקתו ע"י הגורמים המוסמכים בחברתנו אנו נשלח את תגובתנו הסופית

המשך יום נעים

מחלקת שירות לקוחות
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה