פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות של פול אנד בר איפה אתה? נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני עדיין מרגישה אי נעימות מהעובדה שאני לא יכולה לנוע בחופשיות בקניון איילון, ואינני יכולה להכנס לסניף בקניון. כמו שכבר נאמר בעבר המנהלת(אינגה) לא התייחסה אליי יפה במספר ביקורים שלי בחנות.

בפעם הראשונה - באתי להחליף ג'ינס שנקנה יומיים לפני, והיא סירבה להחליף אותו (הצגתי בפנייה טיקט וחשבונית).

בפעם השנייה - כשבאתי לשלם על גופייה, היא סירבה לעמוד בקופה ולקבל תשלום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטר את המנהלת ולתת פיצוי הולם פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה