|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות של פול אנד בר איפה אתה? |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני עדיין מרגישה אי נעימות מהעובדה שאני לא יכולה לנוע בחופשיות בקניון איילון, ואינני יכולה להכנס לסניף בקניון. כמו שכבר נאמר בעבר המנהלת(אינגה) לא התייחסה אליי יפה במספר ביקורים שלי בחנות.
בפעם הראשונה - באתי להחליף ג'ינס שנקנה יומיים לפני, והיא סירבה להחליף אותו (הצגתי בפנייה טיקט וחשבונית).
בפעם השנייה - כשבאתי לשלם על גופייה, היא סירבה לעמוד בקופה ולקבל תשלום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לפטר את המנהלת ולתת פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פול אנד בר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|