פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת פריט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בני קנה ממכם ג'קט המוכרת מכרה לו את זה במידה קטנה ושכנעה אותו,
הגיעה עם המוצר לביתו ביקשתי שימדוד אך אני מגלה שזה קטן.
השארתי מספר פעמים הודעות למוקד שלהם של זארה ופול אנד בר בגרנד קניון
בחיפה ואף למנכ"ל אלי קידר שפשוט לא חוזרים אליי , מבחינתי זה עלבון וזלזול
בלקוח.
החלפת מוצר סוג הנזק :
השארתי מספר פעמים הודעות במשיבון שלהם במוקד של החברה ועדיין אין מענה. פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

הגב' בן קנדל נענתה כבר בתאריך 19/12/07 וקיבלה מענה על ידי נציגת שירות לפנייתה.

בברכה
תגובה:
מענה מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה