פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי היכולת להחליף פריט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מרץ קניתי חולצה בשווי 99 ש"ח בסניף בכפר סבא, לאחר מס' ימים החלטתי שהיא לא מתאימה לי ורציתי להחליפה, כאמור הסניף בכפר סבא ואני מתגוררת ברעננה כך שלא כל יום מזדמן לי להגיע לכפר סבא, מה גם שאין ברשותי רכב דבר המקשה על ניידותי, לאחר שסוף סוף הזדמן לי להגיע לתדהמתי גיליתי שהחנות סגורה לרגל שיפוצים ולכן לא יכולתי להחליף את החולצה, ביום שישי האחרון (23.05.08 )ניסיתי את מזלי בשנית אולם החנות היתה עדיין סגורה. לכן ביקשתי מאחותי שמתגוררת בגבעתיים להחליף למעני את החולצה.
אחותי הגיעה לסניף ביום שלישי 27.05.08 בשעה 19:00 במטרה להחליף את החולצה. המנהלת של החנות אנסטסיה לא הסכימה בשום פנים ואופן להחליף את החולצה למרות שהיא איתרה את החשבונית והחולצה הייתה עם תווית.
המנהלת סניף התנהגה באופן מחפיר היא נתנה לאחותי להמתין כ 40 דקות בחנות ולא הסכימה לגלות שום גמישות. מבחינתה, מכיוון שעברו 30 יום מיום הרכישה היא לא הסכימה בשום פנים ואופן להחליף את החולצה והבהירה שאין מה לעשות בנדון ושאלו הנהלים ואת הנהלים אסור להפר בשום מצב. אחותי אמרה לה שאני לקוחה קבועה שלהם ושתגלה קצת גמישות אך המנהלת ענתה שזה שאני לקוחה זה ממש לא רלוונטי ושזה לא אומר שבגלל זה אני יכולה לעשות מה שבא לי ובגלל שעברו שלושים איך אני מעיזה לבוא להחליף חולצה לאחר שחלפו שלושים יום ??????????? ועכשיו עליי להישאר עם חולצה שלא מתאימה לי וכל זאת אציין בשנית בגלל העובדה שהעזתי להגיע בשיא חוצפתי 30 יום לאחר הרכישה, בנוסף במעמד זה אציין את שציינתי החנות שקרובה לביתי סגורה כבר כחודשיים לרגל שיפוצים זה לא הגיוני לדרוש מלקוח שיסע מרעננה לתל אביב באוטובוס כדיי להחליף חולצה אם הייתי יודעת שזה היחס שלהם כמובן שלא הייתי קונה שם. זאת לא חנות זאת דיקטטורה .
סוג הנזק שנגרם לי עוגמת נפש ,עלבון,כספי ןכמובן בזבוז זמן אחד גדול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי והתנצלות אישית מהמנהלת אנסטסיה מסניף גבעתיים פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
יצרנו קשר עם הלקוחה בתאריך 17.06.08. הנושא טופל על ידי נציגת מחלקת שירות לקוחות ולאחר בדיקה, ניתן לגב' חמסי מענה בהתאם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

בברכה,
תגובה:
מענה ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה