פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע, התעלמות מוחלטת מהיותי לקוחה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
טוב, אני לא יודעת איך להתחיל תלונה זו שתישמע כבדיחה!
לפחי חודשיים שלחתי תחת אותה כותרת תלונה אליכם על מנת שמנהל ייצור איתי קשר לאחר מספר חוויות שירות מזעזעות(לא ניתן לתאר זאת אחרת) הקשורות במחדל שהוא(שאת פרטיו ניתן לראות בפניתי הקודמת), בין שאר פירוטיי את שירותכם המזעזע סיפרתי כי שוחחתי עם נציגת שירות אשר עונה לשם לימור, שהציגה עצמה כנציגת שירות לקחות וניתקה לי את הטלפון בפנים, כל זאת טוב ויפה, אלא שכשחזרה אליי נציגה אשר טענה כי היא חוזרת אליי לאור פירסומי באתר תלונה, אשר הציגה עצמה כאחראית בשירות הלקוחות, במהלך השיחה, כשראיתי שהטונים של הנציגה מזלזלים כיודעי כל, ומוכרים לי(משום שהיא הנציגה היחידה עימה אי פעם דיברתי!!!) בדקתי בתלונה לראות איך קראו לאותה נציגה, וכששאלתי לשמה ענתה לי "לימור"! כמובן ירד לי האסימון במה מדובר, וזה פשוט נראה לי כאירוניה, וכהשטחתי האשמותי לאוזניה בהתחלה הכחישה, ואז אמרה"כן, אולי דיברתי איתך לפני זמו מה"..אני בשוק!!!! כנראה קצב ההתקדמות אצלכם בחברה מהר מאוד, הרי שתוך חודשיים צמחה לה אחמש"ית חדשה, שללא ספק אינה ראויה לכך! ועוד לאור תלונתי עליה אתם שולחים אותה לשוחח עימי??? ועוד לדבר בתוקפנות, ולשלול כל מענה מצד החברה, ועוד כשביקשתי מנהל, שוב ענתה לי בלגלוג כי זה פשוט לא יעזור לי. אני מעולם לא התאכזבתי מחברה כמו מכם, אתם בעיני ריכוז כל הדוגמאות של איך לא מתנהגים בחברת שירות לקוחות. אני דורשת שמנהל, שראוי לתואר זה ולא עונה לשם לימור, ייצור עימי קשר במהרה.

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם. פניית הגברת לזימי טופלה במוקד השירות וניתנה תשובה סופית בהתאם. יחד עם זאת, לאור פנייתה החוזרת, יצרנו קשר עם הגב' לזימי ופנייתה מטופלת על ידי מוקד השירות בשנית.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ,

בברכה,
תגובה:
המשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה