פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קריית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרתי מכנס פגום לבדיקה בתאריך הנ"ל ונאמר לי כי אקבל תשובה לא יאוחר מ14 ימי עסקים...המתנתי והמתנתי ולאחר כשלוש שבועות כשלא ראיתי כי חוזרים אליי ניגשתי לסניף. בסניף נאמר לי כי המוצר לא חזר משרות הלקוחות הראשי וייצרו עימי קשר עוד יום יומיים, עבר שבוע ושוב ניגשתי לסניף ושוב אותו סיפור..לאחר 4 הגעות לסניף(אפילו שבכל פעם רשמו את שמי ומספר הטלפון והבטיחו לחזור אליי אפילו אם אין תשובה ,רק כדי להודיע שנשלח מייל..) נאמר לי ע"י אחראית המשמרת כי "קיימת בעיה ידועה עם שרות הלקוחות והרבה לקוחות מתלוננים על כך, פרט לשליחת מיילים לא ניתן ליצור עם שרות הלקוחות קשר ועד עתה שרות הלקוחות לא החזיר אף מייל בנושא שלי וכמו כן אין לה צפי מתי יטפלו בנושא למרות שכבר עבר כמעט חודש מאז שמסרתי את המכנס הפגום". מאחר והמוכרות בחנות הבהירו לי כי הן חסרות אונים ואין זו אשמתן ניסיתי לפנות לשרות הלקוחות של החברה.....לא ניתן להשיג אותם!! מערכת ניתוב השיחות מנתבת אותך תמיד...לתא קולי. אני חסר אונים, הייתי לקוח וותיק וקבוע של החברה וכיום אינני רוצה לקנות שם יותר אם שרות הלקוחות שלהם אינו קיים ואין למי לפנות אם יש בעיה במוצרים שלהם. השארתי להם הודעה במשיבון אבל לא חזרו אליי...מקווה שהפנייה פה תגרום לעניינים לזוז..אחרת הם איבדו עוד לקוח מאוכזב.
יצירת קשר וטיפול בבעייתי, רוצה לסיים את הרומן שהיה ביננו בצורה נאותה פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהל שירות וקשר שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
לאחר בדיקת המקרה עלה כי פנייתו של מר ירדני טופלה במלואה והלקוח עודכן.

נשמח לעמוד לשירותם בכל עת,

בברכה
תגובה:
טיפול בפנייה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה