פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכרת שקרנית עצלנית ואנטיפאטית. נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום,
אני רוצה לשתף אתכם בחווית קניה מאד לא נעימה שהייתה לי אצלכם בחנות לפני מספר שעות. (סביבות שש בערב) עד עכשיו חשבתי שהמושג "חווית קניה" הוא המצאה של פלצנים, אבל אחרי שעברתי חוויה כזאת מביכה אני יכולה להבין את משמעות המושג הזה.
הגעתי לסניפכם בעזריאלי עם ידידי, שמחה ומאושרת לקנות ג'קט, בצבע זית, במראה צבאי- הג'קט לגמרי היה לי בראש ופשוט הייתה לי הרגשה שאצלכם אני בטוח אמצא אותו. מיד כשנכנסתי לחנות הבחנתי בו- ממש אהבה ממבט ראשון, הוא היה מונח על ערימת בגדים.. לא קשור לכלום. הרמתי אותו, הסתכלתי, ואמרתי- זה בדיוק מה שחיפשתי!
מאושרת ונלהבת פניתי לאחת המוכרות וביקשתי את הג'קט הזה במידה סמול בבקשה..
המוכרת, (שלצערי לא ביררתי את שמה- בחורה צעירה, עם שיער ארוך שחור, וקוקו "מרושל" גבוה, וצעיף שחור- לבן גדול ) "התפנתה" אליי, ומיד בלי להסס אמרה-
מוכרת:" אין לנו את המעיל הזה בסמול, נגמר נשאר רק לארג'".
אני:" בבקשה תסתכלי אצלכם במחסן, תבדקי אולי נשאר?.."
מוכרת:"אין נגמר נשאר לנו מהמעיל הזה רק בלארג'"
אני מבואסת לחלוטין מחליטה למדוד את הלארג'.. מי יודע.. ניגשתי למראה וראיתי כמה שהמעיל היה יכול להיות מושלם אם רק היה במידה שלי.
המוכרת הסתכלה עליי ואמרה:" זה גדול עליך"
אני:"כן אני יודעת חבל ממש רציתי את זה. את יכולה לברר בסניפים אחרים לבדוק אולי להם יש?"
מוכרת: "אין לא מייצרים אותו יותר, אין אותו באף סניף, זאת –קולקצייה ישנה- אנחנו נפטרים ממה שנשאר. פשוט אין אותו יותר נשאר אך ורק בלארג'".
הרמתי גבה איך יכול להיות שזה ישן, אני מבקרת בחנות מספיק פעמים הייתי רואה אותו..
אני:"את יכולה להראות לי משהו אחר בסגנון"?..
מוכרת:"רגע אני אחפש לך"
לא עברה דקה, והיא צצה מהמחסן ואמרה:"מצאתי", תקעה לי את הג'קט במידה סמול ביד והלכה.
השאירה אותי ממלמלת לעצמי איך פתאום צץ לו המעיל הישן הזה? שלא קיים באף סניף? שלא מייצרים אותו יותר? שהוא רק במידה לארג'?
נעלבת ובשוק הלכתי לידיד שלי שהיה בצד של הגברים בחנות.
כשהמעיל עליי הייתי חייבת לשאול את המוכר שהיה שם, (שנראה כמו אחמ"ש או מישהו בעל אחריות גדולה יותר, שיער קצוץ שחור, רזה.)
אני:"תגיד המעיל הזה מהקולקציה החדשה"?
מוכר:"כן חדש חדש עכשיו הגיע"
אני :"אתה בטוח"?
מוכר:" כן בטח, למה?"
בקצרה סיפרתי לו את סיפור המוכרת והוא הביע עניין ואמר שיטפל בזה.
בסה"כ מאד היה חשוב לי שיידע שיש להם עובדת שממציאה שקרים ומתעצלת ללכת למחסן.
מיד אח"כ כמובן שקניתי את הג'קט המהמם הזה וביציאה מהחנות ראיתי את המוכר שוב ואמרתי לו שאני סומכת עליו שיטפל בזה.
יצאתי עם ידיד שלי מהחנות ונעצרנו להוציא משהו מהתיק. ממש חצי דקה מאז שיצאנו ראיתי את המוכר יוצא מחוץ לחנות עם המוכרת והיא התחילה ללכת לעברי..
חשבתי כמה נחמד היא באה להתנצל.
היא נעמדה מולי פנים מול פנים כשהמוכר מסתכל מרחוק, עשתה פרצוף עצוב ושיחקה עם הידיים- כמובן שיראה למוכר מרחוק שהיא מתנצלת.
אם התנצלות פירושה, וזה מה שהיא אמרה: "מי את? אהההה המעיל הירוק?... אה.... אוקיי".
והלכה.
הייתי בהלם מההצגה הזאת, התנהגות של ילדה קטנה בלי טיפה של מוסר עבודה.
פול אנד בר היקרים- אני התעקשתי לקבל את המעיל, לקוחות אחרים היו מגיבים ב-"אה, חבל" וממשיכים, המוכרת המקסימה הזאת כנראה גורמת לכם יום יום להפסיד הרבה כסף. ובנוסף משקרת גם לכם- היא הרי לא התנצלה רק העמידה פנים שיראה ככה למוכר השני.
מוכרת יקרה- בסה"כ גיחה קצרה שלך למחסן עשתה אותי מאושרת. אני מקווה שתביני מה לא היה בסדר במה שעשית, ותחשבי איך היית מרגישה אם לך היו עושים את זה. לעבוד ברשת גדולה ומצויינת כמו פול אנד בר זה כבוד, את הפנים שלהם, את מייצגת אותם- כך שאת עושה נזק גם לחברה בהתנהגות הזאת.

ועכשיו- אני אצא לשתות בירה עם הג'קט המהמם שלכם. כי ככה זה כשקונים בגד, זה עושה מצב רוח טוב.
אז תודה לכם, ולא לה.

גלי.
עלבון סוג הנזק :
לא מבקשת כלום, פשוט חשוב לי שתדעו מזה. פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה