פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס זוועתי ביותר! גם של המוכרים וגם של שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מצרפת מכתב תלונה שמתאר את האירוע, ששלחתי לחברת פול אנד בר ב10 למרץ דרך האי מייל(מבסיבה הפשוטה שפשוט אף פעם לא עונים בשירות הלקוחות) !!! ועד עצם היום הזה לא הואילו בטובם לחזור אליי לא למייל ולא לסלולרי למעט שיחת טלפון של בחורה שווידאה את פרטיי והבטיחה שתחזור אליי, ומיותר לציין שהיא לא!


לכבוד: חברת "פול אנד בר"

שירות לקוחות
הנדון: תלונה על יחס מוכרת בסניף הגראנד קניון, חיפה.

א. בתאריך 10.11.2008 נכנסתי לסניף "פול אנד בר" בגראנד קניון בחיפה.

ב. לאחר שבחרתי בפריט אשר ברצוני לרכוש הלכתי אל הקופה לשלם, כאשר יש 2 קופות, אחת מהן הייתה ריקה ובשנייה הייתה תור, וחיכיתי בתור, הייתי הלקוחה הבאה בתור.

ג. בזמן שאני ולקוחות אחרים ממתינים בסבלנות לתורנו, הגיעה מוכרת אחרת ביחד עם חברתה הקונה ופשוט בחוצפה פתחה לה במיוחד את הקופההריקה והכניסה אותה ישר בתור ללא התחשבות בזמן ההמתנה שלי ושל שאר הלקוחות המחכים, ובזלזול מוחלט בזמננו הפנוי.

לאחר שהעליתי בפניה את התנהגותה הבוטה והלא מתאימה לאופי הרשת שבה אני לקוחה כבר כמה שנים, המוכרת אינה התנצלה ופשוט ענתה לי במשפט "פתחתי את הקופה במיוחד בשבילה"

ברצוני לציין שזהו אינו יחס הוגן ללקוחות ובטח לא ללקוחות קבועים הקונים בכל סניפי החברה בארץ.

באף שנים, ובנוסף בשום חנות אליה נכנסתי, מעולם לא נתקלתי ביחב כה בוטה ובכזו חוצפה מצד מוכרת שטעתה ובמקום להתנצל על טעותה ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי בתור לקוחה, ובנוסף ללקוחה אשר הייתה מאחוריי בתור, פשוט ענתה במשפט הנ"ל ונתנה עוד יותר הרגשה שאינני שווה מספיק כחברתה, ושאני לקוחה לא מספיק טובה על מנת לקבל שירות על אף שאני הייתי הבאה בתור.

שום תירוץ אינו ייתקבל לכיפור על יחס מחפיר שכזה, ובתור לקוחה שמוציאה את מיטב כספי ברשת חנויותיכם אני יכולה להיות סמוכה ובטוחה שרגלי אינה תפסע שוב בסניף זה, ובנוסף גם חברותיי ומכריי שגם הם לקוחות טובים של הרשת לא יתקרבו לשם.

גם אני מוכרת, ואני יודעת היטב מהם אבני היסוד של עבודה עם ציבור ועם אנשים. צריך לדעת לדבר לאנשים, להתייחס לאנשים ולכבד את זמנם וזמן ההמתנה שלהם.

לעולם אין לתת ללקוחות אחרים עדיפות גם אם הם קרובים-מכרים.

חבל שברשתכם הבחירה במוכרות לא נעשית לפי קנה מידה כאלה, ואין בחינה של אופי.


אני רוצה לציין בנוסף שמכתב זה מגיע מאוחר מהמקרה מאחר ופשוט אין מענה טלפוני בשירות הלקוחות.

אוסיף ואציין שיום לאחר התקרית הנ"ל התקשרתי לחנות על מנת לברר את שמה של המוכרת כדיי להביא לתשומת לבכם את התנהגותה. שוחחתי בטלפון עם אחת המוכרות שלא הסכימה למסור לי את שמה של המוכרת שאיתה התרחשה התקרית, חשדני שזו הייתה אותה מוכרת מאחר שכששאלתי אותה זאת בטלפון היא לא הכחישה.
מאחר ואין יל את שמה של המוכרת כי לא הסכימה למסור אותו אתאר אותה כ"רזה בלונדינית עם משקפי ראייה".
אבקש מענה בהקדם האפשרי, ואת טיפולכם המסור והמהיר, כי לקוחה אחת הפסדתם וחבל שיחס כזה יוביל לעוד לקוחות לא מרוצים.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם ליחס המחפיר ולכך שכמעט שנה עברה ולאף אחד משירות הלקוחות לא אכפת מפניית לקוחות שלכם! פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
אין כל תיעוד במוקד השירות לגבי פנייתה של הגב' סאלם בחודש מרץ 09' כפי שנטען.
מאחר ומדובר במקרה שאירע לפני כמעט שנה (נובמבר 08'), לצערי, מטעמים ברורים, לא נוכל כעת לטפל או לבדוק את האמור.

בברכה,
תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה