פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות ושרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לרכישת גקט גינס שפורסם בעיתון לאישה בשער ובדפיי האופנה בשבוע שלפני לדבריהם אין להם קוד פריט נתבקשתי לאתר עצמאית הסברתי את הקושי אך התשובה בסופו של דבר שיש לה עוד עבודה מלבד הטלפונים האלו האם זהו השירות של החברה ומהו תפקיד שרות לקוחות האם אני צריכה להתקשר לכל החנויות ברשת בכדי לאתר קוד או מלאי פריט ובנוסף שלחתי את התלונה בפקס ולא נענתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
לתשומת ליבכם, פניית הלקוחה אליכם היתה לפני למעלה מחודש ימים.
במהלך הזמן שחלף, הלקוחה כבר טופלה ע"י מוקד השירות.

בברכה,
תגובה:
ניתן מענה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה