פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת מאיכות ירודה של מוצר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שבוע לאחר שנקנתה חולצה חדשה בסניף , הופיע חורקטן בחולצה שקניתי, שנראה כאילו נבע מחוט חלש, תפירה פרומה או משהו בסגנון. פניתי לסניף עם קבלה ועם החולצה, ורק כעבור שבועיים התקבלה התשובה כי המוצר לא יתוקן, ולא אקבל שום החזר על המוצר הירוד. כאילו אין לחברה רקע עליי כקונה ותיקה מאוד בחנות המוציאה מאות שקלים בפול אנד בר. וכאילו מפקפקים באמינות שלי. מאכזב מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הנזק או החלפת החולצה או פיצוי הולם פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מודים על פנייתכם.
פניית הגב' בכלר תיבדק.

בברכה,
תגובה:
בדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה