לא מזכים על נעליים, אבל גם לא מתקנים אותם. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי נעל לפני 4 חודשים. הנעל נקרעה בצידה(דבק שהתנתק), והסוליה גם כן, נקרעה. שלחתי לשירות לקוחות, רק בשביל לקבל החלפה על הנעל..
התקשרו אליי מהסניף במלחה ואמרו "נעל ששלחת לתיקון הגיעה, נא לבוא לקחת". שמחתי, חשבתי שתיקנו אותה.
התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק איך יכול להיות שתיקנו, הרי בפול אנד בר אין תיקוני נעליים, והיא אמרה(נציגה) שלא זיכו אותי ושהנעל נקרעה מגורם חיצוני.
ובנוסף היא אמרה שיש לי את הנעל כבר ארבעה חודשים!!!!ושהשתשמתי בה מספיק זמן.
כנראה שה300 שקלים שלי שווים 4 חודשים. היא הפנתה אותי לשלוח פקס או מייל לשירות לקוחות, בזמן שהיא הנציגה שלהם.
תוך כדי שיחה שמעתי אותה אומרת "הופפפ"....כאילו אין לה כוח לענות לי. כי אין הדבר הגיוני שהנעל תיקרע לי בצורה כזו בתוך זמן קצר שאני בסך הכל הולך איתה.
הדבר פגע באמון שלי בחברה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|