פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת פריט לאחר תשלום שלא טופלה כלל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
אשדוד סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי לפני ערב ראש השנה בתאריך ה23.9 נעל שאהבתי ולא הייתה מידה שלה בחנות. המנהלת אמרה לי שאפשר להזמין אך אני אצתרך לרכוש אותה. המנהלת הוציאה אותי מהחנות עם נעל במידה שלא שלי כדי שביום שזה יגיע נבצע את ההחלפה, לאחר שהבטיחה כי הנעל תגיעה במקסימות לאחר 10 ימים. לאחר ההבטחה רכשתי את הנעל בידיעה שלא יהיה לי אותה לערב ראש השנה אך ליום כיפור לפחות יהיה לי את הנעל. לאחר 10 ימים ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם החנות אך ללא הצלחה כי לא היה מענה ולאחר שהבנתי כי משהו השתבש הגעתי לחנות ונאמר לי שקרתה טעות והנעל נשלחה בכלל לת"א במקום לאשדוד. שאלתי את הסגנית מדוע קרתה הטעות ומי אחראי עליה, התשובה שלה הייתה שטעויות כאלו קורות בחברה ושהשם סטאר סנטר דומה לדיזנגוף סנטר והיא התנצלה. התשובה הזאת מגוחכת ומשפילה את הלקוח שתכנן לנעול את הנעל וכרגע נתקעתי בלי נעל לעוד חג. המצב בזבז לי זמן יקר וכסף שכבר שולם עליה. ברצוני לקבל התייחסות מהחברה לגבי המקרה ושמישהו יקח אחריות על המקרה . בתודה שגיא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון השירות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה