פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיה בקבלת מוצר פגום וסירוב לזבות בגינו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוני נתניהו 1 אור יהודה כתובת:
קניון "רוטשילד" ראשל"ץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-03/01/2012 בחנות Pull and Bear בסניף קניון "זהב" קניתי בלייזר. יש לציין כי בלייזר עשוי מבד דק ולכן לא לבשתי אותו במהלך חורף. רק בתחילת חודש מרץ כאשר היו ימים חמים יצא לי ללבוש אותו. בסוף אותו יום שלבשתי את הבלייזר החדש הופתעתי לגלות כי באיזור הגב של בלייזר נוצרו קרעים(קרעים בשני צדדים של גב נוצרו באופן סימטרי)ואז הבנתי כי בלייזר עשוי בבד לא איכותי ודק ולכן נוצרו קרעים. במהלך אותה שבועה ניגשתי לאחד הסניפים של אותה חברה עם בלייזר הפגום ובצירוף חשונית קנייה במטרה להחזיר את הבלייזר ובתקווה לקבל זיכוי בגין המוצר לא איכותי. אחראית משמרת בשם ריצ'ל קיבלה ממני את הבלייזר ושלחה אותו ל"שירות לקוחות" של חברה לצורך בדיקת בלייזר והחלטה לגבי זיכוי. ב-30.03.2012 ניגשתי שוב פעם לאותו סניף לצורך בירור לגבי זיכוי והופתעתי לגלות כי חברה החליטה לא לקבל המוצר לא איכותי וסיבה לכך "הקרעים נוצרו מגורם חיצוני במהלך שימוש" .
אני לא מבינה איך נציגי "שירות לקוחות" של חברה הגיעו למסכנה כזאת... אפשר לראת כי 2 קרעים אשר נוצרו בבלייזר באופן סימטרי באיזור גב ואשר נוצרו לאחר שימוש אחד בלבד בבלייזר, נוצרו כתוצאה מאיכות בד נמוכה!!!!!! לא ברור לאיזה "גורם חיצוני" מתכוונים נציגי "שירות לקוחות" של Zara/Pull and Bear. אני בתור לקוחה קבועה שלהם ציפיתי לבדיקת מוצר רצינית וקפדנת על מנת לקבל על ידם החלטה לטובת הלקוח!!!!
כספי סוג הנזק :
דורשת קבלת מוצר לא איכותי וזיכוי בגינו פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה