פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזלזל. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ניקולאי, ולפני כשבוע הגעתי לחנות פול אנד בר שבבאר שבע בגרנד קניון, קניתי בערך ב-5 פריטים וחיכיתי בטור לקופה. הייתה רק קופאית אחת לשירותינו והטור היה ארוך, עמדנו אני והמשפחה [5 אנשים] וחיכינו לטורינו. ואז הגיעה עוד קופאי בשם מתן גולדמן ועזר לשרת את הלקוחות, כשהגיעה טורינו הוא [מתן גולדמן] לא היתייחס אלינו והמשיך להעביר לקוחות אחרים בעודינו עומדים ומחכים. עבר לקוח אחד ושתקנו, ואז הקופאי העביר עוד לקוח מלפינינו. כך לקוח אחר לקוח, עד שאני אמרתי לו שמה שהוא עושה זה בילתי נסבל ושאנחנו עומדים הרבה זמן בעוד הוא ממשיך להעביר לקוחות מלפנינו.
מתן גולדמן זילזל בנו, פנה אלינו בחוצפה, ולא היתייחס אלינו, כלומר הוא לא נתן לנו את שירות המגיעה לנו ואף זילזל בנו באופן לא נעים , פוגע ובילתי נסבל.
קראנו למנהלת המקום והיא אמרה שזה יטופל, אני רוצה לדעת שזה אכן בטיפול ובאיזה טיפול השתמשו.
אני יותר לא אגיע לחנות הזו כל עוד הוא עובד שם ולא נותן את השירות הדרוש ללקוחות!
אני מבקש מבעלי המקום שיטפלו בעיניין באופן רציני, ויתייחסו לתלונתינו, כי כך אי אפשר להמשיך.!
בזבוז זמן ,עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה