מנהלת שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
ברצוני להודות לכם על פנייתכם. |
תגובה: |
מיקומו של הכתם, בסוודר המוזכר בתלונה, צורתו ואופיו - מראים כי נגרם מגורם חיצוני, וככל הנראה תוך טיפול לקוי (כביסה עם פריט אחר ש"הוריד צבע" וכיו"ב) ולא עקב בעיה באיכות.
בשיחת טלפון, שקיימנו עם הלקוחה בתאריך 26.12.05 (ולאחריה יצא ללקוחה מכתב מענה כמקובל) הסברנו כי אין באפשרותנו לקבל פריטים אשר נפגמו מגורם חיצוני, וללא קשר לאיכות הבד או צבעו.
לאור האמור לעיל, אין ביכולתנו לאפשר במקרה זה החלפה או זיכוי.
ברצוני לציין, כי במידה והלקוחה מעוניינת לשלוח את הפריט לבדיקת מעבדה חיצונית - תוצאות הבדיקה, באשר יהיו, יתקבלו על ידינו כתשובה מוסמכת וסופית ובהתאם לכך נפעל. הצעה זו ניתנה גם ללקוחה במכתבנו מתאריך 26.12.05.
כחברה המובילה את תחום האופנה בישראל – תמשיך ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|