פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מתלונתי מחודש ינואר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם בחודש ינואר בקשר לפגם בסוודר חדש שקניתי בחברת פול אנד בר, כמו כן, מסרתי לכם פרטים מלאים של החברה לרבות כתובות וטלפונים וטרם קיבלתי ממכם עדכון בעניין.
לתשובתכם הדחופה אודה.

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב,
ברצוני להודות לכם על פנייתכם.
תגובה:
מיקומו של הכתם, בסוודר המוזכר בתלונה, צורתו ואופיו - מראים כי נגרם מגורם חיצוני, וככל הנראה תוך טיפול לקוי (כביסה עם פריט אחר ש"הוריד צבע" וכיו"ב) ולא עקב בעיה באיכות.

בשיחת טלפון, שקיימנו עם הלקוחה בתאריך 26.12.05 (ולאחריה יצא ללקוחה מכתב מענה כמקובל) הסברנו כי אין באפשרותנו לקבל פריטים אשר נפגמו מגורם חיצוני, וללא קשר לאיכות הבד או צבעו.

לאור האמור לעיל, אין ביכולתנו לאפשר במקרה זה החלפה או זיכוי.

ברצוני לציין, כי במידה והלקוחה מעוניינת לשלוח את הפריט לבדיקת מעבדה חיצונית - תוצאות הבדיקה, באשר יהיו, יתקבלו על ידינו כתשובה מוסמכת וסופית ובהתאם לכך נפעל. הצעה זו ניתנה גם ללקוחה במכתבנו מתאריך 26.12.05.

כחברה המובילה את תחום האופנה בישראל – תמשיך ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה