פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בחולצה פגומה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 45 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11-4-06 קניתי חולצה בפול אנד בר בקניון רוטשילד בראשון לציון.
חולצה מכופתרת ב-179 ש"ח. אהבתי את החולצה ולכן קניתי אותה לחג הפסח.
שהגעתי הביתה גיליתי פתאום שהחולצה קרועה בין 2 הכפתורים התחתונים
(כאילו שמישהו הסיר את החולצה בחוזקה ונעשה חתך של ס"מ 1 לכל כפתור)
חזרתי לחנות אחרי שעתיים עם החשבונית כמובן.


מנהלת החנות הסבירה שהיא "לא זוכרת את החולצה כך" והיא לא יכולה לעשות כלום. ביקשתי להחליף את החולצה.אבל היא סירבה בתוקף בטיעון שלא ניתן לעשות כלום, ממש התחננתי ואמרתי שהחולצה חשובה לי למחר בערב לפסח, אבל אפילו להתקשר לשרות לקוחות היא לא רצתה. ממש כאילו שאני לא לקוח שלהם.

יצאתי מהחנות זועם ועצבני והבנתי שרק אני יכול לפנות לשרות הלקוחות.
אני חזרתי בהיתה והתקשרתי לשרות לקוחות מספר רב של פעמים, עד שהם חזרו אלי לאחר מספר ימים,סיפרתי להם את הבעיה והם אמרו שיתנו לי תשובה עוד מספר ימים,ולאחר יומיים בערך ביקשו שאתן את החולצה לחנות. וב 18-4-06 נתתי את החולצה לחנות לבדיקה.
לא הבנתי מה זו בדיקה, לא אמרו לי כלל מה אמורה להיות התשובה.


היום התאריך 16-5-06 חודש ומעלה ועדיין אין לי חולצה,לא התקשרו אליי,ואני פניתי מספר פעמיים לחנות והתשובה שהחולצה לא אצלהם בחנות.
זו חולצה חדשה לגמרי שלא לבשתי אותה כלל ,עם הטיקט עליה.
זו ממש בושה וחרפה שמותג כמו "פול אנד בר" שאני לקוח שלהם, מתייחסים כך ללקוחות ולא מחליפים חולצה חדשה לגמרי.

אני שילמתי 179 ש"ח ולא קיבלתי שום תמורה לכסף. בשוק יש שרות יותר טוב.
והייחס של הנהלת החנות בראשון לציון היה ממש מחפיר ,וממש הייתה לי הרגשה שלא רצו לעזור ואף עשו הכל שאני לא יקבל חולצה.
אני את החולצה כבר לא רוצה ולא צריך.......

את החולצה רציתי לחגים ולא חודש ומעלה אחרי ,ושוב אני מזכיר לכם שהחולצה לא אצלי עדיין ולא מתקשרים אליי אפילו להודיע.............. חולצה שהיו אמורים להחליף לי במקום....
ממש לא יאומן השרות הזה.


אני יודע שכאשר אתה קונה מוצר ממותג אתה משלם מחיר לא רק על המוצר,אלה גם על השרות, ולדעתי השרות ממש מבייש אותכם
אני לעולם לא ידרוך בחנות "פול אנד בר" או זארה.
לבדיקתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא, ואף פיצוי פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה