|
|
|
|
|
|
החלפה שלא בוצעה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קנין חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמי סוזי ויש לי תלונה לגבי חנות זארה - רכשתי באילת שימלה לבנה
שמחירה 168.60 ש"ח הגעתי אחרי החופשה מאילת וראיתי שבשמלה
יש כתם כחול - נגשתי לזארה בקניון חולון ולא היו מוכניםלהחליף לי
רק דרך שרות לקוחות לבדיקה 14 יום- ראשית הציין שהיחס בתור לקוחה
עם בעיה ממש לא נעימה דיברה איתי ליאת מחולון וממש התייחסה לו יפה , עם פרצופים וזלזול בתור לקוחה הרגשתי לא נעים ופשוט נפנוף כאילו אני עשיתי את הכתם, ומרגישה אשמה שלא בדקתי את המוצר , לא מבינה אני קונה מחנות שאמור להוציא מוצר תקין ונקי .הלכתי כעוסה
אחר כך הלכתי לקניון הזהב - וגם שם לא הסיכמו ומסרתי לבדיקה .
לא מבינה מה המדיניות הנוקשה - לא היה כך בזארה והשירות היה הרבה יותר טוב . אני צריכה את השימלה שבוע הבא ואין מצב שמחכה 14 יום מה עושים נא עזרתכם
|
כתם בשמלה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|