פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפה שלא בוצעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קנין חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי סוזי ויש לי תלונה לגבי חנות זארה - רכשתי באילת שימלה לבנה
שמחירה 168.60 ש"ח הגעתי אחרי החופשה מאילת וראיתי שבשמלה
יש כתם כחול - נגשתי לזארה בקניון חולון ולא היו מוכניםלהחליף לי
רק דרך שרות לקוחות לבדיקה 14 יום- ראשית הציין שהיחס בתור לקוחה
עם בעיה ממש לא נעימה דיברה איתי ליאת מחולון וממש התייחסה לו יפה , עם פרצופים וזלזול בתור לקוחה הרגשתי לא נעים ופשוט נפנוף כאילו אני עשיתי את הכתם, ומרגישה אשמה שלא בדקתי את המוצר , לא מבינה אני קונה מחנות שאמור להוציא מוצר תקין ונקי .הלכתי כעוסה
אחר כך הלכתי לקניון הזהב - וגם שם לא הסיכמו ומסרתי לבדיקה .
לא מבינה מה המדיניות הנוקשה - לא היה כך בזארה והשירות היה הרבה יותר טוב . אני צריכה את השימלה שבוע הבא ואין מצב שמחכה 14 יום מה עושים נא עזרתכם
כתם בשמלה סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה