פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת פריט בסוף עונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
28.1.16 - המכתב נשלח לזארה .
שלום רב,
בתאריך 13.1 הייתי בקניון רוטשילד בראשון לציון, רכשתי סוודר בסוף עונה במחיר של 129.9 ₪
(סכום לא מבוטל לפריט סוף עונה)

אתמול כשבאתי ללבוש את הסוודר נוכחתי לדעת שבמקום לקחת את המידה מדיום אותה רציתי לקחתי בטעות מידה סמול

ניגשתי לסניף בקניון פתח תקוה שם אני גרה, והקופאית אמרה שאיננה מכירה סוודר זה, (כלומר שאין להם מאותו פריט)
ושהיא איננה יכולה לתת לי לקחת משהו אחר במקום כי המחיר ירד ל79 ₪ וכן זה צריך להעשות דרך שירות לקוחות
השעה היתה 20:00 בערב, שירות לקוחות שלכם נסגר ב16:00 רק יום למחרת בבוקר יכולתי לפנות בנדון.

יצרתי קשר עם מוקד השירות, שוחחתי עם מספר בנות – האחרונה מהן היתה נטלי, אמרה שהיא יכולה לבדוק אופציה שאחליף את הפריט במחיר של 50 שקלים שזהו מחיר הפריט היום, כי מאתמול להיום המחיר ירד עוד יותר

אני חייבת לציין שתשובה זו לא מקובלת עלי כלל ועיקר
שילמתי לזארה ישראל 129.9 ₪ לפני כ15 יום
אני מבינה במדובר בסוף עונה, אך יש חריגים

אני בהיריון, הסוודר קטן עלי, וכל כך מגוחך, אינני יכולה ללכת איתו אפילו לא בצחוק
הייתי רוצה את הסוודר במידה מדיום כפי שתכננתי לקנות מלכתחילה רק שנאמר לי שאין כזה יותר בסניפים

זה מתסכל אותי לדעת שכשאני צריכה עזרה וטיפול של שירות לקוחות של זארה אני נענית בשלילה.

אני לא מעוניינת בכסף, אני מעוניינת בפריט בסכום זהה למה ששילמתי

תשובת הנציגה לא היתה מקובלת עלי ולכן פניתי במכתב לזארה, הבוקר קיבלתי טלפון מנציגה בכירה/מנהלת שירות שציינה שהיא לא רואה כל סיבה לפצות אותי, (גם לא להחליף את הפריט שקיניתי גם לא במחיר הנוכחי) ושלא יוכלו לעשות שום דבר לבוא לקראתי בנושא זה כיוון שזמן ההחלפה עבר.

אני חייבת לציין שמעולם לא קיבלתי תשובה כזו לקונית, חסרת שירותיות בעליל!
לקנות חולצה במחחיר מופקע, ולזרוק אותה לפח. את זה מעולם לא חשבתי שאעשה.
אני מאוכזבת מצורת הטיפול ומתשובות החברה במקרה שלי,

אני חושבת שבמקרים כאילו נמדדת חברה
אם היא לא יכולה לרצות את הלקוח שלה או לפחות לנסות להגיע עימו לעמק השווה, לפחות להראות נכונות לשירות אין לה שום סיבה לקרוא לעצמה חברה שירותית.

בברכה
עדי ****
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם בתשלום אותו שילמתי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה