פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה שהתכווצה ושירות מחפיר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום 18/12/15 קניתי חולצה מכופתרת מסניף זארה בקניון הזהב במחיר מלא של 199 ש״ח
לבשתי אותה עוד באותו יום ולמחרת כיבסתי אותה בהתאם להוראות בטיקט, כאשר החולצה התייבשה גיליתי כי היא התכווצה ולא ניתן ללבוש אותה, ניגשתי מיד לסניף זארה שממנו קניתי את החולצה וביקשתי להחליפה, המנהל חיים שהיה שמה טען שביצע ״בדיקה״ שלא הייתה בנוכוחותי והחולצה לא התכווצה והוא לא מאשר את ההחלפה, לא הסכמתי לכך ודרשתי לשלוח אותה למוקד שירות הלקוחות, חיים שלח אותנ ולמחרת התקשרתי לשירות והבטיחו לי שיחזרו אליי מהסניף לאחר כ21 ימי עסקים, המתנתי בסבלנות אך אף אחד לא התקשר, לאחר כחודש וחצי התקשרתי למוקד והם טענו כי הם לא מסכימים להחליף החולצה והיא לא התכווצה, שוב הם השתמשו בטיעונים מגוחכים על ״מומחים״ שבדקו את החולצה, בכל מקרה לא וויתרתי ומנהלת המוקד של זארה נכנסה לתמונה וחזרה אליי תוך מספר ימים ושאלה אותי איפה החולצה נמצאת והבטיחה שתבדוק ותחזור אליי עם תשובה לאחר כעשרה ימי עסקים, כמובן ששוב אף אחד לא חזר אליי ונאלצתי לחכות זמן רב עד שלבסוף התקשרתי לחברה ורק אז הם נזכרו שהתבצעה בדיקה נוספת והם לא מאשרים החלפת החולצה, אתמול 16/4/16 ניגשתי לאסוף את החולצה מסניף הזהב וניגשתי למנהלת בשם הילה, אמרתי לה שהגעתי לאסוף החולצה והיא ביצעה בדיקה ואמרה לי שהיא נשלחה חזרה למוקד שירות לקוחות, שאלתי אותה אם נשמע לה הגיוני שהחולצה תעבור ממקום למקום בלי להודיע לי שאני בעל החולצה ורכש אותה בכספו המלא, במקום לענות לי הילה שמרה על רמת השירות המחפירה של זארה והתעלמה ממני ופשוט עברה לצד אחר של הדלפק ללא להגיד לי כלום והחלה לטפל בלקוח אחר.
היום 18.4 יצרתי קשר עם שירות לקוחות זארה ושוחחתי עם נציג בשם שי, הוא אמר שיבדוק איפה החולצה וישלח לי אותה לסניף, הסברתי לו שאני אינני עובד בזארה ואני לא אמור לבזבז מזמני ולהגיע שוב לסניף עקב טעות של זארה שלא הודיעה לי על כך שהחולצה עברה מקום, כמובן ש-שי ביטל אותי לחלוטין ואמרתי לו שאני דורש לדבר עם מנהל/ת , שי הסביר לי שהדבר לא אפשרי, שאלתי אותו מדוע אז הוא אמר שאין טיפול ״און ליין״(עוד מושג מבית היוצר של זארה) של מנהל/ת, ביקשתי ממנו להשאיר הודעה למנהל שיחזור אליי אך הוא פשוט סירב ואמר לי שהוא יכול לשלוח לי את החולצה לסניף וזה הכל.
השירות שקיבלתי מזארה הוא פשוט מחפיר מדרגת המוכרת בחנות ועד מנהלת המוקד,החברה פשוט לא פיספסה הזדמנות לשמור על רמת השירות הגרועה שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה