פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור בגין החזרות מוצרים במבצע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ינואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
"החלפת פריט בסוף העונה בתוך 5 ימים מיום הקניה". המוכר/ת מסמנ/ת בצהב נתון זה וטורחת להגיד את זה בקול, אבל בהמשך כתוב כי *מניין הימים יכלול את יום הקניה." את זה- המוכרת לא מציינת.
אחרי שלא הסכימו שאקבל זיכוי, טענו כי סוללת עורכי הדין שלהם בחרה את הניסוח הזה, ואין בכוונתם לשנות אותו.

למה להטעות את הצרכן?
עדיף לרשום החלפת פריט בסוף העונה בתוך 5 ימים מיום הקניה, כולל יום הקניה, או בתוך 4 ימים מיום הקניה- ואז הכל ברור.
הטעייה סוג הנזק :
לרשום החלפת פריט בסוף העונה בתוך 5 ימים מיום הקניה, כולל יום הקניה. או בתוך 4 ימים מיום הקניה. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה