פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.9.2006 קציתי לקנות לבני חגורה מדגם מסוים אשר היה חסר בסניף ביקשתי שיחפשו את החגורה בסניף חולון שם אני מתגוררת והתשובה היתה אין לנו אני רוצה לציין שהשעה היתה 9 בערב ממש לפני הסגירה, מאחר והיינו בלחץ של זמן קנה בני חגורה במידה הלא מתאימה.
למחרת לא התעצלתי והשעה 10 בבקר הייתי בזארה בחולון ונכון היא הייתה שם , הבעתי את מורת רוחי מהשירות שלהם ורכשתי שוה את החגורה הפעם בגודל המתאים אבל לצערי קיבלתי כמובן זיכוי הייתי פשוט בלחץ של זמן כי בני נסע לחול לפגישה חשובה לכן היה לנו חשוב לקנות כל דבר מתאים. עכשיו אני תקועה עם זיכוי של זארה ופשוט אין לי חשק לקנות אצלכם כי היו צרכים לבקש ממני סליחה ולזכות את כרטיס האשראי אבל כרגיל בארץ לא מחזירים כסף טוב עכשיו אני מבקשת לקנות בזיכוי אבל לא בזארה אלא בגוטקס .
אודה לכם אם תאפשרו לי זאת.

מרגלית ניסן ניר
כספי סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת לך את השירות הטוב ביותר, ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח לך שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.

זיכוי המונפק ב- ZARA / Pull and Bear ניתן למימוש אך ורק בחנויות הרשת (כפי שמצוין בשילוט הקופות הסניפים). לצערי, בשל העובדה כי החברות בקבוצה הינן יישויות עסקיות ומשפטיות שונות - לא ניתן להעביר זיכויים בין החברות.

לאור האמור לעיל - איני יכולה להיעתר לבקשתך.

כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.




בברכה,

שני גל
מנהלת שרות לקוחות
תגובה:
רכישה באחד מסניפי ZARA / Pull and Bear פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה