פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה09\15 הגעתי לסניף זארה בקניון ירושלים מלחה.מסרתי לאחראי משמרת מכנסיים שקניתי בקיץ ב140 שח בערך המכנס נלבש פעמיים וכובס פעמיים לפי הוראות הכביסה המצורפות.לאחר הכביסה השניה המכנס דהה במקומות מסויימים וזה נראה כמו כתמים.הסברתי את הבעיה והוא אמר שישלח את זה לשרות לקוחות ויחזירו לי תשובה כעבור 14 ימי עבודה.בתאריך 10\10 התקשרתי אני!!!לזארה במלחה אחרי שהעבירו אותי בין שלוש בנות לבסוף דיברתי עם א.משמרת היא לא ידעה על איזה מכנס מדובר ולמה לא חזרו אלי ואיפה המכנס בכלל!!!היא הבטיחה שתדבר עם שירות לקוחות ביום למחרת ותחזור אלי.כעבור 3ימים אני!!! חזרתי אליהם כיוון שלא התקשרו וגם אז העבירו אותי מאת לשניה האחראית משמרת לא היתה בשעה שהתקשרתי אבל אמרו שהיא צריכה להגיע והיא תתקשר אלי לא ניתקנו לפני שהסגנית מנהלת התווכחה איתי שעוד לא עברו 14 ימי עבודה!?ולא לפני שאני שוב נתתי לה את מס הטל שלי וביקשתי שיתקשרו אלי החל משבע וחצי בערב.הבטיחה לי ונפרדנו לשלום.היום 10\17 עוד לא חזרו אלי מזארה קניון מלחה בכלל!!!!!!!!!!
זיכוי במחיר מלא על המכנס בהקדם האפשרי!!! פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה