פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפנות להנהלת הרשת בבקשה להחזיר לי את כספי בגין הרכישה שנעשתה
ב18.10.06 בשעה 15:49 בסניף דיזנגוף סנטר רכישה של מגף עור בשווי של 549 ₪
ברצוני לתאר את פרטי המקרה, אני מתגוררת בבאר שבע הייתי בביקור בת"א
כאשר הייתי בסניפכם בדיזנגוף ראיתי את המגף ומאוד רציני לקנות אותו במתנה לאימי
ליום ההולדת, אך כמובן שלקחתי בחשבון שאולי אמא שלי לא תהיה מרוצה מהמתנה
ובגלל זה פניתי לאחראית נעליים בסניף דיזנגוף וביקשתי ממנה להעביר את המגף לסניף באר שבע
ששם כמובן אמא שלי תוכל לראות אותו ולהחליט האם לבצע את הרכישה או לא
חשוב לי לעדכן כי לפני שפניתי לאחראית נעליים בדיזנגוף באותו מעמד התקשרתי לסניף בבאר שבע
לברר האם יש להם את אותו המגף דיברתי עם נציג בשם רפאל שאמר כי אין את אותו הפריט
אבל התייעץ עם מנהלת הסניף בשם ילנה ויעץ לי לבקש מאחראית נעליים בסניף דיזנגוף להעביר
בשבילי את המגף לבאר שבע, וכמובן כך עשיתי, אבל לצערי קיבלתי תשובה שלילית בטענה
שבגלל שיש רק זוג אחד מכל מידה לא יכולים לבצע עבורי את המעבר ואני חייבת לרכוש את המגף
בסניף דיזנגוף בלבד!!!
לאחר שרכשתי את המגף כי בעצם לא השאירו לי ברירה אחרת, למרות שאני בכלל לא מבינה
אם מדובר באותו הרשת מזה משנה מאיפה אני ארכוש את הפריט?!
חזרתי לבאר שבע וכאשר הבאתי את המגף לאמא שלי המגף לא היה נוח ולא היה מתאים
הגעתי לסניף באר שבע לאחר כמה ימים וביקשתי להחזיר את המגף ולקבל את כספי חזרה
כי אין לי צורך בזיכוי של 549 ₪ נאמר לי כי לא ניתן והפנו אותי לשירות לקוחות
מאוד התאכזבתי מהשירות ומהיחס שקיבלתי ברשת כה גדולה
פניתי לאגודה להגנת הצרכן לברר את הזכויות שלי קקונה
ונאמר לי חד משמעית כי זכותי המלאה לקבל חזרה את כספי לאחר שאחזיר את המוצר בצירוף חשבונית
תוך 14 יום מיום העסקה
אבקש לבדוק ולברר את פרטי המקרה
ולחזור אלי עם תשובה בהקדם
0507870674 טלפון לחזרה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לגב' סיצקר על פנייתה.

חברות ZARA / Pull and Bear מעניקות ללקוחותיהן חווית קניה מהנה, קולקציה מובילה ואיכותית במחירים אטרקטיביים לצד שירות איכותי, יעיל ומהיר.

בעקבות פניית הגב' סיצקר באמצעות פקס לחברתנו, יצרנו עימה קשר טלפוני. במהלך השיחה עלה כי הלקוחה כבר קיבלה שובר זיכוי מחנות ZARA בבאר שבע , בעבור המגפיים שהחזירה.

בנוסף, הלקוחה ציינה בפנינו כי היא מעוניינת להשיג את המגפיים בשנית, במידה שונה. המגפיים אותרו ויועברו בהתאם לבקשת הלקוחה לסניף ZARA באר שבע.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניית הגב' סיצקר, ובעקבותיה נלמד ונדאג להפיק את הלקחים הרלוונטים, בכדי למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

כחברה המובילה את תחום האופנה בישראל – תמשיך ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.






בברכה,

שני גל

מנהלת שירות לקוחות
תגובה:
זיכוי+העברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה