שני גל מנהלת שירות לקו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לגב' סלע על פנייתה.
כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.
בהמשך לבקשת הגב' סלע להחליף פריט אשר נרכש בחו"ל, להלן התייחסותי:
בצדם הפנימי של כל פריטי ZARA / Pull and Bear המיובאים דרכנו לארץ, תפורות תוויות, וזאת בהתאם לנדרש עפ"י חוק התמ"ס.
תוויות אלו מהוות "תעודות זיהוי" של הפריטים ובהן מצויינים: קוד הפריט, הרכבו, הוראות הכביסה וארץ ייצורו.כמו כן, תוויות אלו מהוות אישור למיסוי ששולם ע"י היבואן.
פריטים אשר נרכשו באופן פרטי בחו"ל, אינם מכילים תוויות אלו.
לאור האמור לעיל, עפ"י חוקי המדינה ומדיניות החברה, אין באפשרותנו להיענות לבקשתה.
מעבר לכך, שירות הלקוחות של ZARA / Pull and Bear חוזר ללקוחות הפונים אליו בתוך 48 שעות מיום הפניה. במקרה הנדון לא נקלטה במערכת כל פנייה מהגב' סלע.
במקביל למענה זה, ניצור קשר טלפוני עם הגב' סלע.
כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bearלהשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.
בברכה,
שני גל
מנהלת שירות לקוחות
|
תגובה: |
לא ניתן לאשר החלפה |
פתרון: |
|
|