פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר שניקנה בסניף בחו"ל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אמי קנתה עבור בני מעיל בחנות זארה בברצלונה, משחזרה ארצה נוכחנו לדעת לצערנו כי המעיל קטן מידי. ניסינו לאתר את הדגם בסניף רמת אביב ונאמר לנו שיש את הדגם ויש את המידה הדרושה לנו אולם לא מחליפים מוצרים שניקנו בחו"ל.
מאחר ותהינו מדוע כך הדבר, הרי יש את הדגם והמידה והרי זו רשת בינלאומית' ניסינו לשווא לפנות לשרות לקוחות שלעולם לא עונים בשעות הפעילות ואף לא הגיבו לפקס ששלחנו או להודעה שהישארנו.
זארה היא רשת אופנה גדולה ידועה ובינלאומית ועל כן אני תוהה מדוע דבר כה פעוט לא ניתן לפתור בדרך פשוטה.
בסך הכל להחליף מעיל שניקנה בסניף אחר בחו"ל וקיים במידה הרצויה בארץ.
אשמח אם אקבל לפחות מענה ופיתרון דרך האתר.
כספי סוג הנזק :
החלפת מידה של מעיל שניקנה בסניף ברצלונה וקיים (!!! פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לגב' סלע על פנייתה.

כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.

בהמשך לבקשת הגב' סלע להחליף פריט אשר נרכש בחו"ל, להלן התייחסותי:

בצדם הפנימי של כל פריטי ZARA / Pull and Bear המיובאים דרכנו לארץ, תפורות תוויות, וזאת בהתאם לנדרש עפ"י חוק התמ"ס.

תוויות אלו מהוות "תעודות זיהוי" של הפריטים ובהן מצויינים: קוד הפריט, הרכבו, הוראות הכביסה וארץ ייצורו.כמו כן, תוויות אלו מהוות אישור למיסוי ששולם ע"י היבואן.

פריטים אשר נרכשו באופן פרטי בחו"ל, אינם מכילים תוויות אלו.

לאור האמור לעיל, עפ"י חוקי המדינה ומדיניות החברה, אין באפשרותנו להיענות לבקשתה.

מעבר לכך, שירות הלקוחות של ZARA / Pull and Bear חוזר ללקוחות הפונים אליו בתוך 48 שעות מיום הפניה. במקרה הנדון לא נקלטה במערכת כל פנייה מהגב' סלע.

במקביל למענה זה, ניצור קשר טלפוני עם הגב' סלע.

כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bearלהשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.

בברכה,

שני גל
מנהלת שירות לקוחות


תגובה:
לא ניתן לאשר החלפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה