פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות של שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריך ה19.11.06 החזרתי בגדים לזארה דיזינגוף ,הבגדים נרכשו שלושה ימים קודם לכן והונפק לי זיכוי.
לאחר יומיים ,בניקיון ביתי ,אבד הזיכוי,פניתי לסניף במטרה לאתר את הזיכוי במחשב והם הפנו אותי לתא הקולי של שירות הלקוחות ,לאחר מספר ימים חזרו אליי ולאחר הסבר הבעייה ואיתור השובר(הקנייה נעשתה באמצעות אשראי) ,נאמר לי כי העניין בטיפול ובמידה שאכן בדיקה ברשת המיחשוב תעלה שלא נעשה שימוש בזיכוי אקבל זיכוי והדבר יקח עד שבועיים ,בינתיים עבר כבר חודש...
אני יודע שהבעייה נגרמה על ידי ובכל זאת ,טיפול מהיר בלקוח הוא חשוב!
אם אוכל לקבל את הזיכוי לפני סייל 2009 אשמח מאוד מאוד!
בתודה מראש-
אסף
כספי סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה למר ארנרייך על פנייתו.

כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת לך את השירות הטוב ביותר, ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח לך שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.

זיכוי שניתן בגין מוצר שהוחזר לחנות – דינו כדין כסף מזומן והאחריות הבלעדית לשמירתו ולאופן השימוש בו הינה של הלקוח בלבד (בעל הזיכוי). מרגע הנפקתו ומסירתו ללקוח – אין חברת זארה נושאת בכל אחריות לגורלו של הזיכוי. לכן, במידה וזיכוי אבד, נגנב מבעליו החוקיים ו/או נעשה בו שימוש ע"י אדם זר – הדבר הינו באחריותו הבלעדית של הלקוח (בעל הזיכוי).

יחד עם זאת, כחלק מהשירות שחברות ZARA / Pull and Bear מספקות ללקוחותיהן, אנו מנסים לאתר במערכות הממוחשבות שברשותנו זיכויים גנובים/אבודים. במידה והזיכויים מאותרים ולא נעשה בהם שימוש, אנו מנפיקים זיכוי חלופי הנמסר ללקוח בסניף הקרוב לביתו.

מר ארנרייך פנה לראשונה באמצעות סניף ZARA ד.ס בתאריך 05.12.06 וביקש לאתר זיכוי אשר נגנב מרשותו. במעמד מסירת הפרטים נאמר למר ארנרייך כי תהליך איתור זיכוי שאבד או נגנב הינו תהליך שאורך כ-14 ימי עבודה.

בתאריך 12.12.06 , פנה הלקוח טלפונית לשירות הלקוחות של הרשת וחזר בשנית על הפרטים שמסר בעבר בסניף ZARA דיזינגוף סנטר. מר ארנרייך עודכן שוב לגבי משך התהליך והקושי באיתור נתונים אלו.

היום, 27.12.06, אותר הזיכוי במערכת, נחסם והונפק זיכוי חלופי אשר נשלח לסניף ZARA דיזינגוף סנטר הזיכוי החלופי ייכנס לתוקף מחר בתאריך 28.12.06.

נשמח להמשיך סייע בעתיד.

לשירותך תמיד,

שני גל
מנהלת שרות לקוחות
תגובה:
זיכוי חלופי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה