פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שכחו" להגיד מה קורה אם לא עומדים בקרטריון החברה נושא התלונה:
פז הילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון "מול הים" כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון:החזר כספי

1. ביום שישי ה-15/12/06 ביצעתי קנייה בסניף ZARA הממוקם בקניון "מול הים" באילת (להלן :"הסניף") .
2. בבואי לבצע תשלום בקופת הסניף בגין הקנייה ניגשה אליי המוכרת מירב וקנין (כאמור ששמה רשום בחשבונית מס/קבלה).(להלן "המוכרת")
3. המוכרת הציגה בפניי את מבצע לאומי ויזה שבו ניתן לרכוש כרטיס מתנה-GIFT CARD אשר מקנה את הזכות לבצע את הקנייה במחיצתה בכוכבים ומחיצתה האחר בתשלום כספי אשר יפרע במועד התשלום החודשי (להלן "המבצע") .
4. לאחר קבלת הפרטים של המבצע החלטתי לרכוש שלושה זוגות מכנסים מסניפכם בעלות של 516.90 ₪ .שהרי אחרי ביצוע המבצע אשלם 258.45 ₪ .
5. בעת ביצוע התשלום וידאתי מול המוכרת האם קיימים לי בחשבוני מספיק כוכבים למימוש העסקה-התבשרתי על ידה שבמידה ולא יעמדו לזכותי מספיק כוכבים העסקה לא תאושר.
6. על כן הסתמכתי על דבריה של המוכרת וביצעתי את הרכישה. יש לציין שגם לאחר שבצעתי את התשלום כאמור שאלתי פעם נוספת האם היו מספיק כוכבים אשר להם נזקקתי למען ביצוע המבצע במלואו,נאמר לי בשנית שאכן כן.בביטחון מלא בהסתמך על דבריה ובלב שקט סיימתי את הקנייה ויצאתי מסניפכם אשר התברר בבוא הזמן להיות תרמית ולכול הפחות מצג שווא רשלני.
7. בתאריך -18/12/06 ביצעתי בדיקה של קניותיי בכרטיס האשראי ולתדהמתי גיליתי שיגבה מחשבוני .211.77 ₪ מסניפכם על העסקה וכמו כן 32.82 ₪ יגבו מלאומי ויזה בגין מע"מ.יחד התשלום עומד על 244.59 .
8. מיותר לציין שיצרתי קשר עם חברת לאומי ויזה לבירור מהות התשלום, נאמר באופן חד משמעי שהוא בגין חריגה במספר כוכבים ,יתרה מכך צוין שגביית המע"מ הוא נושא נצרך למרות שביצעתי הקנייה באילת אשר שם לא נגבה מע"מ כלל היות והוקמה עסקה חדשה של הסכום היחסי בשקלים וזו לא הוקמה באילת.
9. עקב האמור לעיל נכנסתי לסניפכם בקניון רחובות ושוחחתי של הנושא עם שירלי אשר ציינה בפניי שהיא אכן מבינה שטעויות כאלו יכולות להיעשות היות ומערכת הכספים של ויזה עושה בדיקות לשקים ולאשראי ברגע נתון אי לכך ראתה לנכון לקחת את מספר הנייד שלי ולהעבירו לרויטל אשר ממונה כיום על הסניף באילת.
10. לאחר יומיים יצרתי אני קשר עם רויטל וסיפרתי לה את הסיפור ממקור ראשון,היא לא מצאה דרך לעזור ופנתה למוקד שירות לקוחות אשר אותו לא ניתן לתפוס ישירות ,רק לאחר השארת הודעה וגם זו תקבל מענה רק לאחר 2 ימי עסקים.
11. לאחר קשר מתמשך עם רויטל נאמר לי על ידה שלאחר התייעצות עם מוקד שירות הלקוחות יש בכוונתם לפצות אותי על אי ההבנה בתלושים על 100 ₪. אי לכך ביקשתי ששירות הלקוחות יצור עימי קשר.
12. ב-2/01/07 יצרה עימי קשר דורין אטל -נציגת שירות הלקוחות אשר לא התבררה כשירותית כלל ואמרה לי בשנית מה הוסכם וזאת עקב "אי ההבנה" (להלן "הטעיה").
13. חוזה יכול שייעשה בעל פה, בכתב או בצורה אחרת, זולת אם הייתה צורה מסוימת תנאי לתקפו על פי חוק או הסכם בין הצדדים.
14. אם מתנהל מו"מ וצד אחד מוסר מידע לא נכון- אפשר לומר שהוא מטעה אותו, ואז הצד הטועה יכול לבטל את החוזה. יש פגמים ברצון שהם עילה לביטולו של החוזה. פגמים ברצון קשור לחופש החוזי, שמשמעו חופש נקי מפגמים, החופש לכרות חוזה הוא חופש לכרות חוזה בתנאים ידועים מראש, באם יש טעות, יש פגם תודעתי, המתקשר חושב שהמציאות שונה מהמציאות האמתית, בגלל אותה טעות, והוא כורת את החוזה בגלל הפער שבין הטעות לבין המציאות.
15. עפ"י חוה"ח חלק כללי ס' 13 –תו"ל במו"מ - קיבול שיש בו תוספת, הגבלה או שינוי אחר לעומת ההצעה, כמוהו כהצעה חדשה.
16. מי שהתקשר בחוזה עקב טעות שהיא תוצאת הטעיה שהטעהו הצד השני או אחר מטעמו, רשאי לבטל את החוזה; לענין זה "הטעיה"- לרבות אין-גילוין של עובדות אשר לפי דין, לפי נוהג או לפי הנסיבות היה על הצד השני לגלותן.
17. הימנעות מגילוי מידע- עוד רואים לא רק כשמסרה מידע שגוי אלא גם מקרים של מחדל, שלא נמסר כל מידע, יכולים להיחשב מצג שווא רשלני.
18. ניתן החוזה להפרדה לחלקים ועילת הביטול נוגעת רק לאחד מחלקיו, ניתן לביטול אותו חלק בלבד; אולם אם יש להניח שהצד הרשאי לבטל לא היה מתקשר בחוזה לולא העילה, רשאי הוא לבטל את החלק האמור או את החוזה כולו.
19. מצג שווא-יסוד ההסתמכות- שהנתבע ידע, או צריך היה לדעת, שהתובע או אנשים מסוגו עתידים להסתמך על המצג. הסתמכות כעניין עובדתי שהתובע באמת הסתמך או שבכל מקרה היה פועל כך ואין קשר סיבתי. תנאי שני שהנתבע ידע שהתובע עומד להסתמך על המצג .
20. יש לציין שגם אם נאמר שבאחריותי המלאה היה לקרוא את תקנון הכוכבים שהרי הנני מכירה את תוכנו אין הדבר מוריד מערכו של הסתמכותי על מילותיה של המוכרת והרי היא "הפנים שלכם" לכול דבר וענין (ראה עניין שולח-שליח) והרי אתם חבים בגינה.
שרות לקוחות גרוע שגרם לעוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
טופל פרטנית תגובה:
טופל פרטנית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה