פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר קניה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון גרנד קניון בחיפה סניף פול&בר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי זוג כפכפים וכשבוע לאחר הקניה לאחר סיבוב בהם בבית גיליתי שהתפר העליון בסכפכף פוצע או עלול לפצוע להחלטתי להחזירם לחנות. בחנות החליטו שהנעליים ננעלו בעבר ושלחו אותן לבדיקה באגף שירות הלקוחות של זארה ופול אנד בר. לאחר כחודש הגיע מכתב לביתי שהנעליים ננעלו ועל כן לא ניתן לקבל בעבורן זיכוי. הגעתי לחנות ודרשתי בירור חוזר, כיוון שלא ניתן ללבוש את הנעליים ויש בהן פגם נאמר לי שיש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה. בניסונותי הרבים ליצור קשר גיליתי שהמוקד עובד בצורה בה ממתינים עד שהמענה אומר שמטפלים בפניות קודמות וניתן להשאיר הודעה (בכל 100 הניסיונות להשיג את השירות לעולם לא נתקלתי באדם אמיתי שענה לי כשהתקשרתי) לאחר השארת הודעה חזר נציג לטלפון שהשארתי. בפעם הראשונה חזר נציג בזמן שהייתי בלימודים והשאיר הודעה שאני יכול ליצור איתם שוב קשר בטלפון כזה וכזה. התקשרתי שוב ושוב השארתי הודעה ושוב חזרה אלי נציגה ושוב השאירה לי הודעה. כך היה כמה פעמים. לבסוף נציגה הצליחה לתפוס אותי הסברתי לה את הבעיה ושלא נעלתי את הנעליים ויש בהן פגם היא אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אלי השארתי לה 3 טלפונים אפשריים והיא מעולם לא חזרה אלי. לאחר כמה שבועות פניתי שוב לחנות והפצרתי בהם שיעזרו לי והמוכרות אמרו לי שאין להן מילה בדבר ושאנסה שוב לדבר עם שירות הלקוחות. שוב ניסיתי להשיג והשארתי הודעה הפעם השארתי 3 טלפונים אפשריים לתפוס אותי או את בת זוגתי ושוב התקשרו רק לטלפון אחד שוב הייתי בשיעור ולא יכלתי לענות ושוב השאירו לי הודעה שאני מוזמן להתקשר אליהם בכל זמן. כך היה עוד כחודש פעם כל שבוע מחדש אני משאיר הודעה הם מתקשרים פעם אחת וחוזר חלילה. לפני כחודשיים סוף סוף נציגה בשם ענבר הצליחה להשיג אותי הסברתי לה את הסיפור והיא ביקשה לשלוח את הנעליים לחברה. ביקשתי שתתקשר אחרי שהיא רואה את הנעליים אך לאחר כשבועיים הגיע מכתב לביתי שהנעליים ננעלו ולא נמצא בהן פגם ועל כן לא ניתן לתת לי זיכוי על הסכום (200 ש"ח). הנציגה לא התקשרה. התקשרתי שוב והשארתי הודעה שברצוני לדבר עם ענבר לאחר יומיים היא חזרה אלי והפצרתי בה שתעזור לי כיוון שמעולם לא נעלתי את הנעליים מחוץ לבית (הנקי) או מחוץ לחנות וככה קניתי אותן... אך היא אמרה שאין מה לעשות ואי אפשר להחזיר את הנעל. כך לאחר 8 חודשים של טרטור נשארתי עם נעליים שאינני יכול לנעול ופחות 200 ש"ח.
עלי לציין שמעבר לטרטור יש פה בעיה חמורה של חברה עולמית שלא קיים ברשותה מענה יעיל ללקוחות שלה.
מעניין אותי דבר נוסף - אם הנעל ננעלה באיזשהו שלב ואני לא לבשתי אותה לאחר הקניה - למה החנות מרשה לעצמה למכור נעל שנחשבת מבחינת החברה לנעולה??
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
חברות ZARA / PULL AND BEAR מודות על פנייתכם דרך האתר.
מר ויינגרם טופל באופן מלא על ידי מחלקת שירות הלקוחות של הרשת ופנייתו נסגרה.נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
פנייה טופלה ונסגרה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה