פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת השירות בקופה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/3 רכשתי סוודר במחלקת ילדים בסניף בקניון מלחה. החנות הייתה עמוסה כצפוי בתקופה שלפני חג הפסח. בבואי לקופה היו לפניי 3 לקוחות בתור. על אף שיש במחלקה שתי עמדות מחשב רק אחת הייתה מאויישת. הבחורה בקופה הייתה אדיבה ללקוחות אך עבדה באיטיות מדהימה. תורי הגיע כעבור 20 דקות!!! השתדלתי לשמור על קור רוח למרות זמן ההמתנה הבלתי סביר בכל קנה מידה. כשהגיע תורי המחשב היה איטי קצת והקופאית אמרה שהוא קצת איטי וצריך לחכות רגע. שוב שמרתי על קור רוח שהרי מה זה עוד דקה לעומת 20 דקות של המתנה. באותו רגע הגיע לקוחה לקופה (היא לא הייתה שם קודם ולא עמדה בתור שהיה כבר מאוד ארוך באותה נקודה) ובקשה מהקופאית לבדוק לה אם שמלה שלה הגיעה מתיקון. הקופאית האדיבה נגשה לארון והחלה לחפש את השמלה. חלק מהפריטים היו מכוסים בשקיות וכך היא החלה לפתוח שקית שקית ולחפש את השמלה. בנתיים המחשב חזר לחיים ואני הפנתי את תשומת ליבה של הקופאית. היא לא הגיבה על אף שעמדתי במרחק מטר וחצי ממנה ודיברתי עברית בטון סביר ביותר. חזרתי וקראתי לה שלוש פעמים אך היא בשלה במשימת החיפוש. לאחר כמה דקות של חיפוש היא החלה לשאול את הלקוחה שאלות מנחות ("מתי נתת אותה לתיקון? מה הצבע שלה?") תוך שהיא ממשיכה להתעלם מקריאותיי באלגנטיות. בשלב הזה קראתי לה שוב והפנתי את תשומת ליבה שאנשים שמחכים בתור כבר עשרים דקות ישמחו לקבל שירות. היא אמרה שהמחשב לא עובד אז הסברתי לה שקראתי לה מס' פעמים ושהמחשב עובד מזמן. הקופאית לא הגיבה, השמיכה לחפש את השמלה ורק אחרי דקות ארוכות פנתה שוב אליי ושרתה אותי בחוסר חשק מופגן. יצאתי מסניפכם עם הרגשה מאוד לא נעימה לגבי רמת השירות. בתור רשת בינלאומית היה מצופה שתאיישו את שתי הקופות בתקופה כל כך לחוצה של השנה במחלקה כל כך עמוסה כמו מחלקת ילדים בחנות כל כך פופולרית כמו זו שיש לכם בסניף מלחה. זמן ההמתנה בקופה של עשרים דקות הוא אינו סביר בשום קנה מידה שרותי. מתן שירות ללקוחה שעקפה תור שלם במשך דקות ארוכות מבלי לבדוק האם ניתן לשרת את העומדים בתור גם הוא אינו סביר, התעלמות מלקוחה, חוסר מענה לדבריה, מתן שירות באי חשק מופגן שייך לשנות ה-50 של המאה הקודמת.. אפשר לסכם שמחסור חמור בכוח אדם בצרוף עם קופאית שלא נותנת שירות מינימלי גרם לחווית קנייה מאוד מפוקפקת בזארה.
בזבוז זמן!!! סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
חברות ZARA / PULL AND BEAR מודות על פנייתכם דרך האתר.

נציגת שירות לקוחות של הרשת יצרה קשר עם הגב' טאובר בקשר לפנייתה והנושא ייבדק ויטופל.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
תחקור והפקת לקחים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה