פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות מצד העובדות נושא התלונה:
יוסף לימור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי,
שלום רב.
היום נכנסתי לחנות זארה בקניון מלחה, אשר בירושלים עם אחיינתי.
אני מצאתי לעצמי חולצה ומכנס לבן וחיפשתי עזרה בביגוד תחתון, קרי מכנס או חצאית לאחיינתי. אני חייבת לציין כי שתינו נתקלנו בחוסר רצון משווע מצד העובדות השונות לעזור לנו. נתקלנו באמירות כל כך מעליבות, משפניתי לעזרה כגון: "אהה...את רואה שזה מקופל. אם את צריכה משהו פשוט תגידי." אמירה זו נאמרה אחרי שביקשתי מאותה עובדת לעזור לי במציאת חולצה ספציפית בצבע ירוק ונתקלתי באמירה כזו:"אני לא יודעת על מה את מדברת..." וסיימה בכך את עזרתה. בלי לשאול: "היכן החולצה?", או "תראי לי לאיזו חולצה את מתכוונת ואבדוק עבורך." מהגיבה אליי בצורה כזו, שאני לוקחת חולצה מהקיפול אמרתי לה שאחרי איך שהיגיבה לא נראה לי שהיא ששה לעזור ולכן אני לוקחת את הפריט ישירות מתוך המדף, שכן עזרה מעין זו, לא תודה.
אמירה נוספת מעובדת אחרת כלפי האחיינית שלי הייתה: "לא אין לנו את המידה שלך פה." ואחיינתי נערה בת 16. אין אני חושבת שזה המקום להזכיר כי מדובר בגיל ההתבגרות וביטחון העצמי ירוד בתקופה זו, אך רגישות לא נראתה באופק.
לא זו בלבד שהסתדרנו בעצמנו ונתקלנו באמירות הכתובות לעיל, הגענו לתאי המדידה ונאמר לנו:"לא מודדים אנחנו סוגרים עכשיו." אמרתי לאותה עובדת שיש לנו בדיוק שני פריטים לכל אחת מאיתנו. היא הסתכלה עליי במבט מתנשא ואמרה:"תראי כמה פריטים יש לך?" אמרתי לה הנה בדיוק שניים. לא אין אנחנו סגורים לא מודדים.
פניתי לקופה וזו ביקשה את האחראית, אשר אישרה לנו למדוד ועזרה לאחיינית שלי למצוא בגד חלק תחתון עבור החג.
צר לי, אך יותר מעלבון חשנו השפלה, שהרי באנו במטרה לקנות בגדים לחג, להתחדש, להנות. מדוע חווית קניות מהנה צריכה להפוך למסע מתמשך של חוסר חשק לעזור ופרצופים נלווים?
מדדתי את הבגדים באי חשק: החולצה שלקחתי הייתה קטנה ואפילו לא העזתי לבקש מידה גדולה יותר, שמא לא ינבחו עלי ויעשו לי עוד פרצוף. המכנס הלבן היה דגם סקיני, למרות ששאלתי את אחת העובדות שעמדה ליד המכנסיים אם זו גזרת סקיני וענתה בשלילה, שכן אני מודעת לעצמי ויודעת כי גזרה זו אינה מחמיאה לי. אפילו לא העזתי לומר דבר בנושא.
יצאתי מבוישת מהחנות, נעלבת והמומה!!!
אז אנא הסבירו לי מדוע בפעם הבאה עליי לבקר בסניף שלכם?????
סך הכל לפני שאנחנו לקוחות אנחנו בני אדם העובדים מאוד קשה למחייתנו וגם נותני שירות כמוכם, בעקיפין או במישרין. אז מדוע אין אני יכולה שירות כמו שאני יודעת לתת?
עלבון סוג הנזק :
קשה לי להעריך עלבון. כרגע אין סיכוי שאמשיך לבקר שאחד מסניפכם לאור אשר קרה. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
שלום רב, חברות ZARA / PULL AND BEAR מודות על הפנייה דרך האתר. תשובה פרטנית נשלחה לגב' יוסף והמקרה טופל באופן מלא על ידי מחלקת שירות הלקוחות של הרשת. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
מענה פרטני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה