פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים הנמכרים כסוג א' נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון ראיילון- רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים ביקרתי בסניפכם אשר בקניון רננים ורציתי לרכוש גופיה. בעודי ממתינה בתור גיליתי כי התפרים בצד הגופיה פרומים. ביקשתי מהמוכרת גופיה אחרת והיא לא מצאה.כמובן שלא קניתי את הגופיה אך רשמתי את הדגם ולמחרת ניגשתי לסניף בקניון רמת גן לנסות ולמצאה שם. ואכן, הגעתי לחנות ברמת גן ואחרי חיפושים רבים, משלא מצאתי אותה בחנות, פניתי לאחת המוכרות/אחראיות שתחפש עבורי את הגופיה במחסן. המוכרת הביאה לי את הגופיה ו"להפתעתי" היה בה אותו פגם כבגופיה שמדדתי יום קודם לכן בסניף רננים. ביקשתי מהמוכרת שתחפש לי גופיה נוספת כי זו שהביאה לי פגומה. המוכרת ניגשה שוב למחסן והביאה לי את גופיה אחרת. בדקתי את הגופיה ב"מקומות המועדים לפורענות" ועל פניו נראה היה כי היא בסדר. אך מה רבה היתה האכזבה היום, כאשרבבואי ללבוש את הגופיה ראיתי חור - ממש חתך קטן בגופיה (ולא "רק" בעיה בתפרים רופפים).
לאור האמור לעיל, ואני ממעטת בפרטים,
ראשית אני רואה בחומרה רבה את עצם העובדה שמנהל המחסן/אחראי משמרת/ מוכרים אינם עושים הפרדה במחסן בין פריטים פגומים לסוג א' (אציין כי בעבר רציתי חגורה וכשהביאו לי , גם אז מהמחסן, החגורה היתה פגומה באופן בולט(!!!!) לעין , ושבפרוש לא ניתן לפספס את הפגם)
שנית, והיה, לכשאבוא להחזיר את הגופיה, לא תהיה גופיה זהה!!- הן בדגם והן במידה- אינני מעוניינת בזיכוי- אלא החזרת כספי בחזרה.
אני יכולה להעיד על עניין הפריטים הפגומים רק לגבי חנות קניון איילון- כי שם חוויתי זאת פעמיים, אך הייתי ממליצה לכן לעשות "בדק בית" על הסחורה שאתם מוכרים.
למזלי התוויות עדיין מוצמדות לבגד והוא לא נלבש, אך מה היה קורה לו הייתי לובשת אותו ורק אז גלה את החור- בטח המוכרת היתה אומרת "את עשית את זה".
לטיפולכם ותגובתכם
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת הנושא- ובמידת הצורך החזרת הכסף ולא מתן זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
שלום רב,

חברות ZARA / PULL AND BEAR מודות על פנייתך דרך האתר. גב' מנור טופלה באופן מלא על ידי סניף ZARA רננים ועל ידי מחלקת שירות הלקוחות של הרשת ופנייתה נסגרה לשביעות רצונה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
פנייה טופלה לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה