|
|
|
|
|
|
איכות הביגוד |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי בשניף רמת אביב טייץ שחור וחולצת טריקו לבנה במטרה לקחת אותם איתי לנסיעה לחו"ל. בתאריך 25.3 התחלתי קרוז במיאמי ועם הגיעי לספינה מיהרתי ללבוש את הטייץ ולעלות לסיפון - תוך דקות, ללא שעשיתי איזו פעלוה מיוחדת נפרמו המכנסיים לחלוטין. למיותר לציין את גודל הבושה ועגמת הנפש שנגרמה לי, שלא לציין את זה שכידוע בנסיעה ליעד רחוק, לוקחים בגדים בצורה המוכננת ומצומצמת. בעיה זו גרמה לי לאי נוחות רבה. לא מספיק זה ולאחר פעם אחת לשבשתי את חולצת הטריקו התגלו בו חורים קטנים ב 3 מקומות שונים. כפי הנראה מדובר באיכות בגדים ירודה ביותר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הפריטים הפגומים + פיצוי על עוגמת נפש, אי נוחות והוצאה כספית מיותרת כך שנאלצתי לרכוש בגד חלופי לנופש באין בררה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל , מנהלת שירות ל |
שם ותפקיד: |
שלום רב, חברות ZARA / PULL AND BEAR מודות לגב' ליבני על פנייתה. המקרה טופל אל מול הגב' ליבני על ידי מחלקת שירות הלקוחות של הרשת, ולשביעות רצונה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
תגובה: |
מענה פרטני |
פתרון: |
|
|
|