פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון בעת החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בחול המועד פסח עשיתי קניה בסך1500 שקלים +500 שקלים בחג הראשון
ובקניה קניתי מכס שחור מידה 36 חזרתי ביום שישי יומיים לאחר הקניה כדיי להחליף את המידה למידה 38 -בתחילת פנייתי לקופאית ציינתי כי את התיקט אני הורדתי אבל הבאתי אותו איתי היא מייד אמרה לי שאיין בעיה להחליף את המכנס ,
אך כאשר היא רצתה להחליפו היא אמרה לי חסר הספר ??אמרתי לה מה זה הספר
היא אמרה שבתוך המכנס יש סיפרון קודים של המכנס ,נשבעתי לה שאני לא יודעת על מה היא מדברת ושאים הייתי מורידה אותו אז הייתי אומרת כמו שציינתי שאת התיקט הורדתי בקיצור התנהגו אליי מנהלי המשמרת בזילזול מוחלט כאילו שאני משקרת ואמרו כי מדיניות החברה לא מחליפה מוצר שלא קיים בו הספרון ואמרתי ונשבעתי שלא הורדתי אותו וצייני אוליי זה מיכנס שהחזירו לכם ואתם דחפתם לי אותו ?? מה שלא אמרתי לא היתיחסו בכלל אליי
ואילו הקופאית הייתה נחמדה ואמרה לי אני מאמינה לך אני רואה אותך כאן הרבה תיצעקי ככה יחליפו לך הבעיה היא שאני לא הטיפוס הצועק יצאתי משם מושפלת ןפגוע מאוד לעולם אני לא יחזור לשם .
.מה שמרגיז שחזרתי אחיי יומיים מכנס חדש לחלוטין עשיתי קנייה בחד בס"כ 2000 שקל אני לקוחה חוזרת של zara נכון שמאז אני לא ניכנסת לשם כלל
אני חשבתי ששרות לקוחות יתקשרו לפחות לשמוע אותי אבל זה לא קרא הם שלחו מכתב מעליב וביקשו שאני יאסוף את המכנס שלי מהחנות
תא'מת מיום העצמעות שהגיע המכתב לא הלכתי לקחת אותי אני כ"כ פגוע מהם שאני לא יודעת לאן לפנות ומה לעשות
תודה על הקדשת הזמן
מירב
כספי סוג הנזק :
פיצויי כספי או לפחות החלפת המוצר פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
חברות ZARA / PULL AND BEAR מודות על פנייתכם דרך האתר. נציגת שירות לקוחות של הרשת יצרה קשר עם הגב' פחימה בקשר לפנייתה והנושא נסגר. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
להלן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה