פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אחידות במחירי החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפרוש כאן מקרה שקרה לי אתמול, וזאת מכיוון שאני חושבת שזארה היא רשת מצויינת לרוב, גם במחיריה, גם בטיב ומגוון הסחורה שלה ועל כן היא ראויה לתשבוחות רבות, ולהלן המקרה:
לפני מס' ימים ראיתי בסניף זארה בקניון רמת אביב סנדלים אדומים שמצאו חן בעיני מאד, אך לצערי לא היה אותם במידה שלי.לא ויתרתי ואתמול הלכתי לסניף בדיזינגוף סנטר במטרה לרכוש שם את הזוג המיוחל. בשני הסניפים שלהלן הנעליים היו במדפים מתחת לשלט שכתוב במפורש 199 עם קו שמוחק את המחיר הישן ובגדול המחיר החדש - 169. השלט נועד למשוך את תשומת ליבי ואכן הוא עבד - חשקתי בזוג הסנדלים עד מאד, לאור העובדה שהן לטעמי והמחיר האטרקטיבי היווה גורם חשוב במשוואה. לאחר שהן לא נמצאו במידתי גם בסניף זה ביקשתי מהמכורת האדיבה לברר לי היכן ישנן הנעליים כדי שאוכל לנסוע חיש מהר ולקנותן. ואכן, לאחר בירורים הזוג היה קיים בסניפכם בקניון רננים ומכיוון שכה רציתי את הסנדלים נסעתי עד לרעננה בכדי לרכוש אותן. כשהגעתי לסניף הוציאו לי את הסנדלים מהשמירה, מדדתי אותן, ושמחתי מאד. בחיוך גדול ניגשתי לקופאית החביבה שהודיעה לי שהזוג עולה 199. לא הבנתי איך זה יכול להיות והמנהלת הסבירה לי שאכן יש סניפים שבהם יש שלט שכזה והוא מטעה (!!!!) כי לא כל הנעליים שבסטנד מתחת לשלט אכן ירדו במחיר.(והיא אף ציינה שזוהי הסיבה שבסניפם אין שלט שכזה, אך לי לא הייתה ההזדמנות לראות זאת כי ישירות ניגשתי לקופה בהתרגשות לאסוף את הזוג שחיכה לי). מבחינתי זוהי הטעייה מכוונת של הצרכן שמגיע לקופה (ועוד אחרי מסע מפרך) ומגלה לפתע שהמחיר שחשב שישלם לא תקף על הפריט שבבירור היה מתחת לשלט המבצע ותאם את כל תנאיו. אמנם ההפרש בין המחירים אינו גדול, ועל כן החלטתי לרכוש אותן למרות הכל, אך זהו עדיין כסף שבשבילו אני עובדת קשה והוא כן משמעותי בשבילי. אני מאוכזבת מהמקרה כי לו הייתי יודעת את המחיר המקורי יכול להיות שלא הייתי עושה את כל המסע למען הנעליים. אני כן רואה אתכם כרשת טובה ואמינה וחבל לי על המקרה המצער שעברתי שהשאיר טעם חמצמץ בפה.
אני מקווה לשמוע ממכם בהקדם, ותודה מראש.
הטעיית הצרכן סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה