|
|
|
|
|
|
החזר קניית נעליים. |
נושא התלונה: |
מזרחי גלית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 05 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
כתובת: |
קניון חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.06.07 רכשתי זוג נעליים בסך 300 ש"ח בזארה שבקניון חולון ועוד באותו הערב ששבתי לביתי נוכחתי לגלות שהנעל אינה נוחה ואף פצעה אותי ברגל ולכן יום למחרת הלכתי לחנות על מנת להחליפם . אך בחנות טענו שהנעל ננעלה (על אף שנעלתי אותה רק בביתי) ושלחו אותה לבדיקה בשרות לקוחות והבטיחו לחזור אלי עם תשובה עד 14 יום. לאחר 14 ימים שלא חזרו אלי נאלצתי להתקשר לשרות הלקוחות שמעולם לא עונים ולהשאיר אין ספור הודעות כך שרק מס' ימים מאוחר יותר חזרו אלי וטענו שישנה בעיה עם העברת הנעל לשרות הלקוחות ולכן זה מתעקב והבטיחו לחזור אלי עם תשובה תוך מס' ימים. אך שוב אף אחד לא חזר אלי ולכן התקשרתי לחנות ודברתי עם מנהלת הסניף שטענה שהנעלים עדיין לא הגיעו לשרות לקוחות מסיבה שהבחורה שמתעסקת בשרות לקוחות בחופש מזה שבועיים ( מה שסותר את ההסבר שקיבלתי משרות הלקוחות) ואין מי שיכול לטפל בזה עד לשבוע הבא .
עוד באותו הערב התקשרו אלי מהחנות ואמרו שאיני יכולה להחליף את הנעל .
במשך כול השלושה שבועות עשיתי אין ספור טלפונים לחנות ולשרות הלקוחות
על נעל שרכשתי ב300 ש"ח ורציתי להחליף יום לאחר מכן.
פרט נוסף וחשוב- אני לקוחה קבועה של זארה מזה שנים והמקרה הנ"ל של חוסר המענה יעיל והטרטור הרב הביא לכך שאינני מעוניינת לקנות עוד מאותה הרשת.
|
כספי ,עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר כספי או זיכוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|