|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות הולם עקב מוצר פגום |
נושא התלונה: |
דוד יובל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 01 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי חגורת עור,אחרי חודשיים היא מתפוררת,זארה טוענת שהמוצר מעונה קודמת ובגלל שאין לי קבלה ממתי קניתי אז יזכו אותי בחצי סכום(70 ש"ח),אני מוכן לחצי זיכוי אלא שלם וזה עיקרון,סירבתי לקבל את הזיכוי והחגורה אצלי.
אשמח אם תעזרו לי
יש לציין שבחורה בשם מילה ניסתה לעזור הרבה אבל כנראה זה מעבר ליכולתה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא או אותה חגורה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל מנהלת שירות וקש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה על פנייתכם.
בעקבות פנייתכם, יצרנו קשר עם מר דוד, ניתן לו הסבר מפורט למענה שקיבל ומענה סופי בהתאם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
בברכה, |
תגובה: |
מענה סופי |
פתרון: |
|
|
|