|
|
|
|
|
|
תיקון מכנסיים |
נושא התלונה: |
בן דור דינה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 05 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יוני נתניהו 1 אור יהודה |
כתובת: |
קניון אילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי לבתי מכנסיים מזארה במאות שקלים בתי לומדת בבית ספר דתי ולכן המכנס נלבש מספר פעמים והוא נקרע בקשתי לתקן בקשתי לתקן את המכנס המכנס נשלח לשירות לקוחות של זארה אולם הם הליחטו בשירות לקוחות
שלא לתקן לי את המכנס בטענה שעברה שנה האם מכנס שעולה מאות שקלים אצור להחזיק רק שנה וללבוש אותו רק מספר פעמים ונכתב לי "שקבוצת זארה רואה במתן שירות ערך איכותי עליון "
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל מנהלת שרות וקשר |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה על פנייתכם.
בעקבות פנייתכם יצרנו קשר בשנית עם גב' בן דור,
המקרה טופל במלואו עד לסגירת טיפול על ידי נציגת מחלקת שרות וקשרי לקוחות קבוצת ZARA .
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
המקרה טופל ונסגר מול הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|