החזרת נעלים! |
נושא התלונה: |
יום שישי 12 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קיון הגדול פ"ת |
כתובת: |
קניון הגדול פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.06.09 רכשתי זוג נעלים בזארה בקניון הגדול בפ"ת, קוד פריט 9100137 12305201V
לאחר כמה ימים ולאחר שמדדתי את הנעל בביתי חזרתי לזארה וביקשתי להחליף את הנעל לפריט אחר, לתדהמתי המוכר סירב לזכות אותי ואמר שצריך לשלוח לשירות לקוחות את הנעל על מנת לזכותי, (ראוי לציין שזיכוי צריך להתבצע במיידי וללא טרטור כלשהוא של הלקוח –(על פי חוק להגנת הצרכן התשמ"א 1981 –חובת גילוי מדיניות החזרת טובין ) הנעלים נשלחו למחלקת שירות לקוחות ,
ואמש לאחר כשבוע הודיעו לי בשיחת טלפון שהנעלים הוחזרו לחנות ואיני מזוכה מפני שלא מזכים לקוח
על אי "נוחות " ,ראוי לומר שזאת חוצפה ממדרגה ראשונה שלא מזכים לקוח על פריט כמו נעל שהדבר שחשוב בה הוא נוחות ... ואף בחשבונית לא רשום שום דבר על אי החזרה בגלל נוחות .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הנעלים באופן מידי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|