פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה פגומה שבזארה מסרבים להחליפה ו/או לתת זיכוי תמורתה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 7/09 רכשתי בסניף זארה בירושלים חולצה לבנה מבד מאוד דק במחיר של כ-180 ש"ח. לבשתי את החולצה 2-3 וכיבסתי אותה כביסת יד בשמפו לכביסה עדינה . לאחר הכביסה גיליתי קרעים בחולצה וניגשתי לחנות זארה היכן שהחולצה נרכשה והראתי להם את החולצה. הגיעה בחורה צעירה שאמרה שהיא מנהלת החנות הביטה בחולצה וקבעה חד=משמעית "לא טיפלת נכון בחולצה ועל כן נקרעה". אמרתי לה על סמך מה קבעת.? מה הכשרתך בדיוק לקבוע שלא טיפלתי נכון בחולצה והיא ענתה אני מבינה בזה ויודעת. היות ולא רציתי להתווכח עם המומחית הגדולה לענייני בדים ביקשתי שתעביר את החולצה לתל אביב לשם בדיקה יותר מקצועית. ואכן החולצה נשלחה לתל אביב וכעבור שבועיים קיבלתי צלצול להגיע לחנות זארה. ניגשתי ואז מסרו לי את החולצה בחזרה ואמרו שאין מה לעשות שהחולצה נקרעה היות וגוהצה בחום גבוהה (דבר שמוכחש על ידי מכל וכל) ונתבקשתי לחתום בדף. באותו הדף היו רשימות של אנשים שונים על כל מיני תלונות ובכל השורות היה כתוב: לא מאושר!! לא מאושר!! בקיצור סירוב סיטונאי לכל תלונה ותלונה של הלקוחות.
לקחתי את החולצה ופניתי לאגודה הישראלית לצרכנות בתלונה שהועברה על ידם לשרות הלקוחות של זארה. בתלונתי ביקשתי כי החולצה תיבדק במעבדה וכי ברצוני לקבל חוות דעת מקצועית ממעבדה באם אכן החולצה לא טופלה נכון על ידי. בתשובה משרות הלקוחות = גב' שני גל הודיעה כי אני רשאית לקחת את החולצה למעבדה חיצונית ובאם יתברר כי אני צודקת אזי הם ישלמו את עלות הבדיקה וכי אם אני אשמה אני אשא בבדיקה.
מייד פניתי למכון התקנים בירושלים ושם נמסר לי כי הם אינם בודקים טקסטיל והופנתי לסניף מכון התקנים בתל אביב. שם הגעתי למכון הטקסטיל ונאמר לי כי הם אינם בודקים בדים שכובסו אלא רק בדים חדשים וסירבו לעשות את הבדיקה. ניסיתי למצוא בירושלים מעבדה שבודקת טקסטיל אולם לצערי אין אחת כזו בנמצא בירושלים. ואז הבנתי מדוע הגב' שני גל הייתה כל כך אדיבה והסכימה לבדיקה. התקשרתי לשוחח עימה ואמרו לי כי הגב' שני גל איננה משוחחת עם לקוחות. עוד זלזול בלקוחות . הודעתי לפקידה כי קיבלתי מכתב ממנה וברצוני לשוחח עימה וכמובן שוב היא סירבה . ביקשתי ממנה למסור לגב' שני גל שאני מתגוררת בירושלים וכי איני מצליחה למצוא מעבדה כזו וגם אם תימצא אחת כזו בתל אביב הרי שאיני מתכוונת להפסיד יום עבודה ונסיעות לתל אביב כדי להגיע למעבדה שהם כרשת גדולה של ביגוד וודאי מכירים ועובדים איתה והצעתי להעביר את החולצה על מנת שתימסר על ידם לבדיקה. הפקידה הודיעה לי שהם לא בודקים בגדים במעבדה והיא לא מוכנה שאעביר אליהם את החולצה ושאשבור את הראש לבד. כך מתנהגים בזארה ללקוחות . עלי לציין שאני לקוחה מהיום הראשון שנפתחה זארה והוצאתי אלפי שקלים בחנויות זארה וזו הפעם הראשונה שפניתי בתלונה צודקת על חולצה פגומה וכולה מדובר בסכום של 180 ש"ח.בושה וחרפה .
כספי סוג הנזק :
זיכוי במחיר החולצה הפגומה פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתה של הגב' דקל תיבחן בשנית ותינתן תגובה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
בחינה חוזרת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה