פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה לשירות לקוחות בנוגע למכנס מדגם- 6855/016/647 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון סימול אשדוד כתובת:
סניף אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מכנס בזארה אשדוד, לבשתי את המכנס פעם אחת מיד לאחר שרכשתי אותו ומאז לא לבשתי אותו עוד עד לפני כחודשיים, כאשר החלטתי ללבוש אותו לעבודה, מכיוון שהמכנס מעט גדול עליי הרמתי אותו בעדינות במהלך היום, המכנס נקרע כאילו היה דף נייר מיותר לציין את גודל הבושה ועגמת הנפש שנגרמה לי. לאחר שהורדתי את המכנס הבחנתי שכל החוטים פשוט פגומים ונקרעים מכל מגע.
הגעתי עם המכנס לסניף אשדוד הקופאית נחרדה למראה המכנס וקראה למנהלת שהתייחסה בזלזול ולא הבינה איך אני פונה אליהם עם מוצר מקולקציית קיץ 09 ועוד שבחנות יש כבר קולקציית חורף 09, כמובן שלא הבנתי איך זה מתקשר לעובדה שהמכנס רק ישב בארון ולא נעשה בו שימוש מלבד מה שציינתי. דרשתי שישלחו אותו לשירות לקוחות, מילאתי את הטפסים והמכנס נשלח לשירות לקוחות, כעבור שבועיים באתי לקבל את התשובה הוחזר לי המכנס כפי שהוא נמסר בצרוף מכתב- במכתב נכתב שבבדיקה עולה כי המכנס נקנה לפני למעלה מחצי שנה נעשה בו שימוש ולא נעשתה אלינו כל פניה, ועד נרשם כי מוצרי אופנה וטקסטיל הינם מוצרים שמטבע הדברים עדינים, ניתנים לשחקים ובלאי מתמיד וכו', בתור לקוחה ותיקה שמוציאה ברשת הזאת סכומי עתק!!! זאת התשובה שאני אמורה לקבל ?? אם כך למה שלא ירשמו על המוצרים אזהרה " זמן החיים של המוצר הוא חצי שנה" אני המומה שהם לא יתביישו לשלוח ככה את המוצר חזרה ועוד קבעו כי עשיתי בו שימוש! אם כך אז המכנס הוא חד פעמי.
אני מאוכזבת שזה היחס שנותנים ללקוחות ואני מבינה שאיני היחידה זה פשוט הנוהל שלהם שהלקוח יספוג את הנזק ולא הם- פשוט בושה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה