פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום נוסף על החלפת מידה של בגד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלתי במתנה מעיל/ג'קט, מק"ט 05946081V0180002 ומכנס, שנקנו ב- 8.12.09 בסניף זארה באילת (כולל פתק החלפה, כמובן). אני מתגוררת ביקנעם.
פניתי לסניף הקריון להחלפת המעיל ממידה S למידה M. מאחר ולא היה בנמצא מעיל במידה M בסניף זה, פניתי לשירות לקוחות לבירור באיזה סניף ניתן למצוא את המעיל במידה M.
דיברתי עם ירוס משירות הלקוחות, ונאמר לי שאין באף סניף, אך אוכל להתקשר שוב ולבדוק אם הגיע. התקשרתי שנית, וביום שלישי, 29.12.09, בבוקר התקשרתי פעם נוספת ונאמר לי שאין מידה M באף צבע בשום סניף.
בצהרי אותו יום, הזדמנתי לסניף זארה במתחם G בכפר-סבא, וראיתי שיש 4 מעילים במידה M. כשהלכתי לקופה להחליף מידה, נאמר לי שאני צריכה להוסיף כסף על ההפרש בין הקנייה באילת למרכז (המע"מ). אמרתי לקופאית שאני צריכה להחליף רק מידה, כך שלא ברור לי למה עלי להוסיף כסף. הקופאית הדגישה שכל החלפה מסניף אילת לסניפים אחרים, מחייבת הוספת המע"מ.
ביקשתי מהקופאית שתתקשר לשירות הלקוחות, אך היא אמרה שאין לה שיחה יוצאת מהטלפון בחנות לשירות הלקוחות. התקשרתי מהנייד שלי לשירות לקוחות וענתה לי שירן.
כששאלתי אותה לגבי המע"מ, היא אמרה שאני אכן צריכה להוסיף אותו אפילו על החלפת מידה.
ברצוני לציין כי בעת קניית המעיל והמכנס (ע"י אימי), היא שאלה לגבי אפשרות החלפה בסניף במרכז ונאמר לה שלא תהיה בעיה. לא צויין כלום לגבי תוספת מחיר.
כמו-כן ברצוני לציין שלא נתקלתי בשום רשת חנויות אחרת בבעיה דומה, למרות שכן יצא לי לבצע החלפות ב- Mango, שילב, Tag, המשביר לצרכן ורשתות נוספות.

זארה הינה רשת בינלאומית עם פריסה ארצית נרחבת. לפי פרסומי החברה, אחת ממטרות החברה הינה "לטפח נאמנות ארוכת טווח בין החברה ל...קהל לקוחותיה...".
ציטוט נוסף מאתר החברה: "סיסמת "מסורים לשירות" באה לידי ביטוי בסגנון הניהולי הכולל של זארה, בהיענות לרצון וצרכי הלקוח...".
אי-לכך אני מצפה להתנהגות דומה לפחות כמו ברשתות האחרות שהוזכרו במכתבי לעיל.
למותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לאימי ולי (היננו לקוחות קבועות בחנויות זארה), פעמיים. פעם ראשונה, כשנאמר לי שוב ושוב שאין מידה M, ובהיכנסי לחנות מקרית- נוכחתי למצוא 4 מעילים במידה זו, ופעם שנייה בבואי לבצע את ההחלפה, כשביקשו ממני להוסיף כסף על אותו מעיל במידה שונה, כאשר לא נאמר לאימי באילת, שההחלפה מחוץ לאילת תהיה כרוכה בתוספת תשלום.

פניתי לשירות הלקוחות טלפונית, אך מאחר והמענה לא היה לשביעות רצוני, נאמר לי לפנות בפקס או במייל. פנייתי במייל מיום 29.12.09 וכן הפקס ששלחתי ב- 30.12.09 לא נענו.

אולי על במה זו אזכה להתייחסות המיוחלת.
כספי + עגמת נפש + בזבווז זמן סוג הנזק :
אפשרות להחלפת המידה ללא תוספת תשלום. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
פנייתה של הגב' שטוב מטופלת בשנית במוקד השירות, והיא תקבל מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה